مطالب مرتبط:
حضور اردبیل در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران
حضور اردبیل در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران
مسابقات قرآن نیروهای مسلح برگزار می شود + فیلم
چهارمین نمایشگاه کتاب کیش برگزار خواهد شد
نمایشگاه «تمام احساساتم» برگزار می شود/مواجهه ای با آثار صوتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 11:052024-01-25فرهنگي

نمایشگاه قرآن و عترت اردبیل همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار می شود


معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:  نمایشگاه قرآن و عترت استان به مدت 7 روز از 28 بهمن ماه با مشارکت دستگاههای فرهنگی برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:  نمایشگاه قرآن و عترت استان به مدت 7 روز از 28 بهمن ماه با مشارکت دستگاههای فرهنگی برگزار می شود.

مهدی طاهری گفت: نمایشگاه قرآن و عترت استان به مدت 7 روز از 28 بهمن ماه با مشارکت دستگاههای فرهنگی، موسسات ونهادهای فرهنگی وقرآنی و مجموعه فعال انتشارات قرآنی و مذهبی، خبرگزاری ها، رسانه های جمعی و دیجیتال، نرم افزارهای جدید قرآنی، شرکت های ارائه دهنده محصولات فرهنگی - هنری قرآنی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: موضوعات مهمی از جمله حجاب و عفاف (بانوان)،آموزش کودکان و نوجوانان و خانواده های قرآنی، مشاوره خانواده، جهاد تبیین، جوانی جمعیت در خبرنامه های این نمایشگاه گنجانده شده است تا نمایشگاه پرباری برای خانواده ها و علاقمندان باشد.

طاهری افزود: نمایشگاه امسال میزبان جمعی از سازمان ها و نهادهای دولتی و موسسات قرآنی، مراکز علمی و دانشگاهی مرتبط، احیای اماکن مذهبی و فرهنگی خواهد بود.


برچسب ها: نمایشگاه قرآن و عترت - قرآن و عترت - نمایشگاه قرآن - قرآن - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه قرآن و عترت اردبیل همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار می شود

نمایشگاه قرآن و عترت اردبیل همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار می شود