مطالب مرتبط:
هدیه ویژه دولت رییسی به مردم |عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی 1402
ارتقای سلامت روان اجتماعی در اصفهان نیازمند تمهیدات ویژه است
مسئولیت اجتماعی به معنای میدان دادن برای حضور مردم در عرصه های مختلف است/ قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی در قلب مردم است/علم زدگی و عوام زدگی، دانشگاه ها را از مسیر خود دور می کند/ حوزه و دانشگاه مسئول شناخت مسائل کشور و اولویت بندی آن هستند
روزنامه های اقتصادی | امنیت غذایی مردم در خطر
مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت نظام را افزایش می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 11:352024-01-22سياسي

مشارکت مردم در صحنه های اجتماعی سبب ارتقای امنیت می شود


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: بدون مشارکت مردم در عرصه های فرهنگی و اجتماعی استقرار امنیت در جامعه تحقق نمی یابد و مشارکت بالا سبب ارتقای امنیت در سطح استان اردبیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جواد تقوی صبح امروز در همایش کنترل آسیب های اجتماعی که با حضور سردار منتظرالمهدی معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت مردم اردبیل در همه عرصه های فرهنگی و اجتماعی همواره پرشور بوده است و این بار نیز در انتخابات پیش رو مردم اردبیل با حضور حداکثری خود همانند سنوات گذشته زبان زد خاص و عام می شوند.

وی با بیان اینکه امنیت یک محصول اجتماعی است، افزود: بدون حضور و مشارکت مردم طبیعتا استقرار امنیت در سطح جامعه تحقق نمی یابد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل عنوان کرد: مشارکت و حضور حداکثری مردم در صحنه های مختلف از جمله مشارکت های اجتماعی بالا سبب شده تا استان اردبیل جزو امن ترین استان های کشور باشد و از این نظر وام دار و مدیون مردم ولایت مدار اردبیل هستیم.

تقوی تصریح کرد: اینکه برخی منابع اعلام می کنند که میزان نزاع در استان اردبیل بالا است مورد قبول نیست چرا که استان اردبیل علاوه بر استان امن بودن از نظر فراوانی نزاع نیز در رتبه پانزدهم کشور قرار دارد.


برچسب ها: مشارکت مردم - اجتماعی - فرمانده انتظامی استان - مشارکت - اردبیل - استان اردبیل - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در صحنه های اجتماعی سبب ارتقای امنیت می شود

مشارکت مردم در صحنه های اجتماعی سبب ارتقای امنیت می شود