مطالب مرتبط:
سه اثر نمایشی قزوین در جشنواره بین المللی تئاتر فجر اکران شدند
قیمت و زمان فروش بلیت چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر
زمان اکران فیلم های جشنواره فجر 1402 + هئبت انتخابی
فیلم سینمایی کارگردان متولد 1376 در جشنواره چهل و دوم فیلم فجر
حضور 97 رسانه در جشنواره بین المللی موسیقی فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 19:402024-01-28فرهنگي

16 فیلم سینمایی جشنواره بین المللی فجر در لرستان اکران می شود


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در ایام دهه فجر 16 فیلم سینمایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینماهای استان اکران می شود.

- ایسنا/لرستان معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در ایام دهه فجر 16 فیلم سینمایی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینماهای استان اکران می شود.

رضا نیازی امروز هشتم بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم فجر یکی از رویدادهای جذاب و هنری ایام دهه مبارک فجر است و بر اساس هماهنگی های انجام شده این تعداد فیلم سینمایی در 2 سالن سینما کیو خرم آباد و سینما آزادی بروجرد اکران و تقدیم نگاه علاقه مندان می شود.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند به منظور تهیه بلیط بهترین فیلم های تولیدی یک سال اخیر سینمای ایران در چهل ودومین دوره جشنواره فیلم فجر و نهمین دوره فیلم فجر در استان از تاریخ 12 تا 22 بهمن از طریق سامانه گیشه هفت (https://gisheh7.

ir) اقدام نمایند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و در راستای نشاط اجتماعی ویژه برنامه ها و رویدادهای فرهنگی، برنامه های شاد هنری در استان برگزار می شود.


برچسب ها: سینما - جشنواره بین المللی فیلم فجر - فیلم سینمایی - سینمایی - فیلم - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

16 فیلم سینمایی جشنواره بین المللی فجر در لرستان اکران می شود

16 فیلم سینمایی جشنواره بین المللی فجر در لرستان اکران می شود