مطالب مرتبط:
قوانین جدید برای عبور و مرور ارز مسافر
ضوابط جدید ورود و خروج ارز مسافرتی
سودبری دلالان ارز به قیمت ضرر مردم و ناامنی اقتصادی!
قیمت بیت کوین و ارز های دیجیتال امروز دوشنبه 9 بهمن 1402 + جدول
تا وقتی خزانه از دلار و یورو خالی نشود، ارز چندنرخی می تازد / شما را به حضرت عباس کاری بکنید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:102024-01-29اقتصادي

تب سرد ارز در فردوسی


با وجود تلاش دلالان برای گرم نگه داشتن خرید و فروش دلار و بالا نگه داشتن قیمت ها به روش هیجانی، مشاهدات نشان می دهد در میدان فردوسی و چهارراه استانبول به عنوان یکی از بازارهای اصلی ارز آزاد، - با وجود تلاش دلالان برای گرم نگه داشتن خرید و فروش دلار و بالا نگه داشتن قیمت ها به روش هیجانی، مشاهدات نشان می دهد در میدان فردوسی و چهارراه استانبول به عنوان یکی از بازارهای اصلی ارز آزاد، جنب وجوشی برای خرید دلار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دلالان ارز در بازار، دلایل افزایش قیمت این روزهای دلار را ناآرامی های منطقه می دانند؛ آن ها اگرچه معتقدند روزهای آینده را نمی توان پیش بینی کرد اما از طرفی افزایش قیمت را ناشی از رویدادهایی خارج از فضای اقتصادی می دانند و به همین دلیل تمایل چندانی به خرید و فروش در این بازار نوسانی ندارند.

طی مدت اخیر قیمت ارز از سوی بانک مرکزی در زمان جنگ بین حماس و رژیم صهیونیستی کنترل شد؛ به طوری که در روزهای ابتدایی تا حدود 52 هزار تومان بالا رفت اما باز هم به کانال 50 هزار تومان برگشت.

با این وجود، در روزهای گذشته و با شدت گرفتن ناآرامی ها، قیمت دلار بالا رفته و اکنون قیمت فروش این ارز از سوی دلالان در محدوده 57 هزار و 500 تومان اعلام می شود و خریدار هم نیست.


برچسب ها: چهارراه استانبول - خرید و فروش - میدان فردوسی - افزایش قیمت - قیمت - بازار - فردوسی
آخرین اخبار سرویس:

تب سرد ارز در فردوسی

تب سرد ارز در فردوسی