مطالب مرتبط:
هوشمندسازی اولویت اصلی سازمان تاکسیرانی تهران است
سخنگوی سازمان فضایی وزارت دفاع: برای استفاده از فضا منتظر اجازه کسی نمی مانیم/ غربی ها از ورود ایران به فناوری های فضایی نگران هستند
هنیه : برای بررسی توافق پاریس به قاهره دعوت شدیم/ اولویت پایان تجاوز و خروج اسراییل از غزه
یادداشت محمد شیخان |اولویت های مجلس دوازدهم
تسریع در رسیدگی به پرونده ها اولویت محاکم قضایی گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 07:402024-01-31سياسي

6 اولویت پژوهشی و فناوری سازمان سنجش اعلام شد


سازمان سنجش آموزش کشور با هدف بهبود و کیفیت بخشی به روش ها و برنامه های خود از اعضای هیات علمی علاقه مند، برای انجام پژوهش دعوت به عمل آورد؛ علاقه مندان فراخوان فوق می توانند پیشنهادات خود را تا 30 بهمن ارسال کنند.

- سازمان سنجش آموزش کشور آزمون های الکترونیک و هوشمند، آزمون سازی و روان سنجی، بهینه سازی روش های اجرایی، ارزشیابی و اعتبارسنجی، حفاظت و امنیت آزمون و در نهایت ابعاد اجتماعی و افکارسنجی را به عنوان شش اولویت پژوهشی و فناوری سال 1402 اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سازمان سنجش آموزش کشور با هدف بهبود و کیفیت بخشی به روش ها و برنامه های خود از اعضای هیات علمی علاقه مند، برای انجام پژوهش دعوت به عمل آورد.

در بخش آزمون های الکترونیک و هوشمند، طراحی و توسعه آزمون های الکترونیک در مقیاس وسیع، بررسی و تحلیل فناوری های نوین مخابراتی برای برگزاری آزمون های مقیاس وسیع الکترونیکی، بررسی روش های هوشمندسازی تخصیص شرکت کنندگان به حوزه های امتحانی، بررسی نحوه و چگونگی سنجش انطباقی در آزمون های مقیاس وسیع و طراحی سامانه های مدیریت الکترونیک حوزه های برگزاری آزمون ها از جمله موضوعاتی است که جزو اولویت های پژوهشی عنوان شده است.


برچسب ها: سازمان سنجش آموزش کشور - سازمان سنجش آموزش - سازمان سنجش - الکترونیک - آزمون - اعضای هیات علمی - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

6 اولویت پژوهشی و فناوری سازمان سنجش اعلام شد

6 اولویت پژوهشی و فناوری سازمان سنجش اعلام شد