مطالب مرتبط:
هوش مصنوعی و تشخیص دیابت با آنالیز صدا
تشخیص دیابت با آنالیز صدا
آنالیز و عملکرد فنی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی ژاپن
فرایند تشخیص و درمان بیماران صرع در کشور مطلوب است
قیافه لئوناردو دیکاپریو با سیبیل عجیبش غیرقابل تشخیص شده!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 13:252024-02-04سياسي

تشخیص دیابت با آنالیز صدا


دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی گفت:تشخیص دیابت با آنالیز صدا تنها یکی از مثال هایی است که آینده آزمایشگاه های تشخیص پزشکی را به خوبی تبیین می کند.

- امیرحسن زرنانی، دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران با اشاره به برگزاری این رویداد در روز های 11 الی 14 اردیبهشت ماه سال 1403 در مرکز همایش های برج میلاد تهران، اظهار داشت: پاندمی کرونا نشان داد که چگونه آزمایشگاه های تشخیص پزشکی در یک مدت کوتاه با تغییر ساختار و مدیریت، خود را با نیاز های بهداشتی کشور سازگار کرده و نقشی بی بدیلی در کنترل پاندمی ایفا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وی ادامه داد: این تجربه پربها، نقش محوری آزمایشگاه های پزشکی را در بهداشت عمومی جامعه به خوبی نشان داد که بر همین اساس در این کنگره با برگزاری 25 پانل و حدود 40 کارگاه آموزشی در کنار سخنرانی های تخصصی اساتید داخلی و خارجی به نقش محوری آزمایشگاه در بهداشت کشور و نیز نقش داده های بزرگ در استقرار آزمایشگاه های هوشمند نسل جدید پرداخته خواهد شد.

با تاکید بر این مهم که حدود 80 درصد تشخیص های پزشکی با کمک آزمایشگاه صورت می گیرد، گفت: آزمایشگاه های تشخیص پزشکی یکی از ارکان بی بدیل نظام سلامت هر جامعه ای است،


برچسب ها: آزمایشگاه - خدمات آزمایشگاهی - کنگره بین المللی - تشخیص - کیفیت خدمات - کنگره - آزمایشگاهی
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص دیابت با آنالیز صدا

تشخیص دیابت با آنالیز صدا