مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 09:402024-02-18فناوري

کلیک های بخت باز کن!


در روزگاری زندگی می کنیم که دیگر به جای آنکه فنجان قهوه را تا انتها سر بکشید و بعد به خطوط کج و معوج مانده در کف فنجان نگاه کنید، کافی است یک کلیک کنید تا مثلا بخت تان باز شود! - در روزگاری زندگی می کنیم که دیگر به جای آنکه فنجان قهوه را تا انتها سر بکشید و بعد به خطوط کج و معوج مانده در کف فنجان نگاه کنید، کافی است یک کلیک کنید تا مثلا بخت تان باز شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از همشهری آنلاین، تعجب نکنید، مثل خیلی از چیزها، فالگیری و رمالی هم مدرن شده و به فضای مجازی راه پیدا کرده است.

از راه اندازی کانال های بخت گشایی در تلگرام بگیر تا پیج های گرفتن فال آنلاین در اینستاگرام؛ همه و همه کار و کاسبی جدید رمال ها و فالگیرهایی است که به فضای مجازی کوچ کرده اند و ادعا می کنند که می توانند آینده را پیش چشمتان بیاورند.

نمونه اش را احتمالا در شبکه های اجتماعی مختلف دیده اید، اینکه مثلا برای بازگشت معشوق باید دل گوسفند بخرید که قیمتش 650هزار تومان است و خود شخص فالگیر برایتان تهیه می کند، یا بسته های ویژه سال جدید! که اگر قصد ازدواج در سال آینده را دارید باید حدود 80 تا 450 هزار تومان هزینه کنید.

پیجی هم هست که تبلیغ مهره مار می کند و باید بابت آن از 700 هزار تا 3 میلیون تومان بپردازید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیک های بخت باز کن!

کلیک های بخت باز کن!