مطالب مرتبط:
نخست وزیر قطر: پیشرفت هایی در مذاکرات مبادله اسرا حاصل شده است
دوحه: در لحظه خوبی از مذاکرات تبادل اسرا هستیم
قطر: درباره جزییات توافق اسرا با حماس رایزنی می کنیم
آخرین تحولات در غزه محور مذاکرات نخست وزیر قطر و مشاور امنیت ملی امریکا
شعار جالب هواداران عراقی برای ایران در قطر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 16:452024-01-31بين الملل

قطر : در لحظه خوبی از مذاکرات تبادل اسرا هستیم


سخنگوی وزارت خارجه قطر در گفتگویی با شبکه آمریکایی «پی بی اس» درباره مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت: ما در لحظه خوبی از مذاکرات هستیم و به مسائلی  رسیدیم که به مدت 2 ماه (دسترسی به آن ها) برای ما دشوار بود.

- سخنگوی وزارت خارجه قطر در گفتگویی با شبکه آمریکایی پی بی اس درباره مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت: ما در لحظه خوبی از مذاکرات هستیم و به مسائلی  رسیدیم که به مدت 2 ماه (دسترسی به آن ها) برای ما دشوار بود.

وزارت خارجه قطر با اشاره به اینکه حماس در حال بررسی یک پیش نویس برای آتش بس و تبادل اسراست، اعلام کرد به لحظات خوبی رسیدیم که 2 هفته قبل با آن فاصله داشتیم .

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجد الانصاری سخنگوی وزارت خارجه قطر روز چهارشنبه در گفتگویی با شبکه آمریکایی پی بی اس درباره مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت: ما در لحظه خوبی از مذاکرات هستیم و به مسائلی  رسیدیم که به مدت 2 ماه (دسترسی به آن ها) برای ما دشوار بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت النشره، الانصاری گفت: حماس اعلام کرد که پیش نویسی را دریافت کرده و در حال بررسی آن است، ما 2 هفته قبل از آن دور بودیم .


برچسب ها: سخنگوی وزارت خارجه قطر - سخنگوی وزارت خارجه - مذاکرات - وزارت خارجه - تبادل اسرا - سخنگوی وزارت - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

قطر : در لحظه خوبی از مذاکرات تبادل اسرا هستیم

قطر : در لحظه خوبی از مذاکرات تبادل اسرا هستیم