مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 10:402024-01-27اجتماعي

ترافیک سنگین در ورودی تهران؛ 22 استان برفی و بارانی هستند


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا سرهنگ احمد شیرانی امروز شنبه 7 بهمن ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران– شمال دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه قزوین - رشت نیز دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

وی تصریح کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و همچنین آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده گرمدره خبر داد و افزود: ترافیک در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا رضی آباد و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به وضعیت جوی اشاره و بیان داشت: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان، اصف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در ورودی تهران؛ 22 استان برفی و بارانی هستند

ترافیک سنگین در ورودی تهران؛ 22 استان برفی و بارانی هستند