مطالب مرتبط:
الحوثی: مذاکره با آمریکایی ها را رد کردیم/ فقط کشتی های اسراییلی هدف ما هستند
عضو شورای عالی سیاسی یمن: قصد بستن دریای سرخ را نداریم
صنعا: با آمریکایی ها به صورت مستقیم مذاکره نمی کنیم/ هدف ما بستن دریای سرخ نیست
عضو پیشین شورای عالی کار:من فکر می کنم آقایان در پی مزد توافقی هستند
به طور یکطرفه لغو روادید برای اتباع 28 کشور را اعلام کردیم/ نیازی به مذاکره مستقیم ایران و آمریکا نیست/ ایران اهتمام جدی در حمایت از یمن دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 16:252024-02-05بين الملل

عضو شورای عالی سیاسی یمن : مذاکره با آمریکایی ها را رد کردیم/ فقط کشتی های اسراییلی هدف ما هستند


«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در مصاحبه با روزنامه «لا رپوبلیکا» ایتالیا تاکید کرد: ما فقط کشتی های مرتبط با اسراییل را که درحال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی هستند، - محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در مصاحبه با روزنامه لا رپوبلیکا ایتالیا تاکید کرد: ما فقط کشتی های مرتبط با اسراییل را که درحال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی هستند، هدف قرار می دهیم و یمن بارها تاکید کرده است که حرکت کشتی های دیگر ایمن است.

عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی از رد درخواست گفت وگوی مستقیم آمریکا با دولت صنعا و تداوم عملیات علیه رژیم صهیونیستی و نیز کشتی های آمریکایی و انگلیسی خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در مصاحبه با روزنامه لا رپوبلیکا ایتالیا تاکید کرد: ما فقط کشتی های مرتبط با اسراییل را که درحال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی هستند، هدف قرار می دهیم و یمن بارها تاکید کرده است که حرکت کشتی های دیگر ایمن است.

  وی درباره دروغ پردازی های آمریکا مبنی بر تهدید ناوبری دریایی در دریای سرخ توسط ارتش یمن نیز تصریح کرد: ما نمی خواهیم تنگه باب المنداب یا دریای سرخ را ببندیم چرا که اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم، روش های ساده تری نسبت به پرتاب موشک وجود خواهد داشت.


برچسب ها: عضو شورای عالی سیاسی یمن - شورای عالی سیاسی یمن - شورای عالی - محمد علی الحوثی - سیاسی - فلسطین اشغالی - شورای
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای عالی سیاسی یمن : مذاکره با آمریکایی ها را رد کردیم/ فقط کشتی های اسراییلی هدف ما هستند

عضو شورای عالی سیاسی یمن : مذاکره با آمریکایی ها را رد کردیم/ فقط کشتی های اسراییلی هدف ما هستند