مطالب مرتبط:
کاهش رشد جمعیت به سود کی بود؟
وام فوری با اقساط 60 ماهه و سود 4 درصد / نحوه پرداخت وام قرض الحسنه 300 میلیونی ویژه نوروز به همه + جزییات
وام بانکی 300 میلیون تومانی بانک دی با سود کم
قیمت مسکن کاهش می یابد؟
پیش بینی اتحادیه املاک از کاهش قیمت مسکن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 17:152024-02-19اقتصادي

سود وام نوسازی مسکن کاهش می یابد


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در حال حاضر نرخ سود وام نوسازی در بخشهای حمایتی 18 درصد است که قصد داریم در قالب برنامه هفتم توسعه نرخ سود را کاهش دهیم و دست کم برای مالکانی که واحد آنها تخریب می شود مشابه مسکن روستایی تعیین کنیم.

- مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در حال حاضر نرخ سود وام نوسازی در بخشهای حمایتی 18 درصد است که قصد داریم در قالب برنامه هفتم توسعه نرخ سود را کاهش دهیم و دست کم برای مالکانی که واحد آنها تخریب می شود مشابه مسکن روستایی تعیین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آیینی، امروز در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه های ایران اظهار کرد: در دولت سیزدهم بر اساس آخرین آمار تاکنون در محدوده بافت های فرسوده 226 هزار پروانه نوسازی صادر شده که این آمار دولت سیزدهم بیش از 20 درصد کل نوسازی بعد از انقلاب را شامل می شود.

وی افزود: بسته تشویقی 19 بندی شهرسازانه مربوط به نوسازی بافت های فرسوده در حدود 350 شهر به مرحله اجرا رسیده که 70 درصد محدوده مصوب بافت فرسوده را در بر می گیرد.

برای 370 شهر نیز اجرای این بسته ها را پیگیری می کنیم و از ساکنان 710 شهری که دارای بافت فرسوده هستند می خواهیم از طریق سامانه پیامکی 30008612 عدم اجرای این بسته ها در شهرهای خود را به ما اعلام کنند.


برچسب ها: شرکت بازآفرینی شهری ایران - شرکت بازآفرینی شهری - نوسازی - برنامه هفتم توسعه - بازآفرینی شهری - نرخ سود - مسکن روستایی
آخرین اخبار سرویس:

سود وام نوسازی مسکن کاهش می یابد

سود وام نوسازی مسکن کاهش می یابد