مطالب مرتبط:
البرز رتبه چهارم کشوری را در مناسب سازی معابر کسب کرد
ضرورت جبران اشتباهات گذشته در حوزه جوانی جمعیت/ جوانان عامل اصلی پیشرفت کشور هستند
ضرورت جبران اشتباهات گذشته در حوزه جوانی جمعیت/ جوانان عامل اصلی پیشرفت کشور هستند
تلاش بودجه ای برای حمایت از حوزه فرهنگی کشور/ ایجاد فضای مثبت رسانه ای موجب پذیرش هرگونه نقادی می شود
اعلام آمادگی ایران برای حضور شرکت های ایرانی در کوبا و انتقال تجربیات حوزه ارتباطات به این کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 19:302024-01-22سياسي

کسب رتبه چهارم کشور در حوزه مناسب سازی


مدیرکل بهزیستی استان البرز اظهار داشت: مناسب سازی تنها برای افراد دارای معلولیت نیست و برای هر یک از افراد جامعه که به نوعی از یک مشکل جسمانی رنج می برند لازم و ضروری وجزء بدیهیات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز؛ وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز بر اهمیت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی استان تأکید نموده و اظهار داشت: مناسب سازی تنها برای افراد دارای معلولیت نیست و برای هر یک از افراد جامعه که به نوعی از یک مشکل جسمانی رنج می برند لازم و ضروری وجزء بدیهیات است.

وی در خصوص اهمیت عدالت و ضرورت جاری و ساری شدن آن در جامعه بشری گفت: عدالت رکن اساسی قوانین ومقررات نظام جمهوری اسلامی و روح حاکم بر قانون اساسی است که باید به عنوان یک ارزش عالی مورد توجه بشریت قرار گیرد.

محمدی فلاح افزود: موضوع مناسب سازی معابر شهری نمودی از اجرای عدالت اجتماعی در شهر است، چرا که رشد و بالندگی در دنیای توسعه یافته امروز منوط به رعایت عدالت و ایجاد فرصت های یکسان برای اقشار مختلف جامعه می باشد.

وی از افراد دارای معلولیت به عنوان بخش اعظم ظرفیت های مستعد جامعه یاد کرد و گفت:برای مشارکت و اثربخشی این قشر توانمند و برای آشکار شدن فرصت های پیشرفت و موفقیت این افراد باید تلاشی مضاعف در همه زمینه ها داشت که از جمله آن ها فراهم آوردن زیرس


برچسب ها: مدیرکل بهزیستی استان البرز - مناسب سازی - مدیرکل بهزیستی استان - بهزیستی استان البرز - مدیرکل بهزیستی - مناسب - استان البرز
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه چهارم کشور در حوزه مناسب سازی

کسب رتبه چهارم کشور در حوزه مناسب سازی