مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 10:152024-01-24بين الملل

اقدام تحریک آمیز وزیر افراطی کابینه نتانیاهو در الخلیل


یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در حرکتی تحریک آمیز به بخش قدیمی شهر الخلیل رفته و برای احداث خیابان شهرکی جدید برنامه ریزی کرد.

- یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در حرکتی تحریک آمیز به بخش قدیمی شهر الخلیل رفته و برای احداث خیابان شهرکی جدید برنامه ریزی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمیخای الیاهو، وزیر میراث و امور قدس رژیم صهیونیستی و یکی از چهره های تندروی کابینه این رژیم همراه با تعدادی از چهره های سرشناس شهرک سازی از دو شهرک تل الرمید و بیت رومانو، در چارچوب آمادگی برای احداث خیابان شهرکی جدید در مناطق فلسطینی، به محله های بخش قدیمی شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری یورش برد.

عیسی عمرو، هماهنگ کننده جمعیت جوانان مخالف شهرک سازی ها در گفت وگو با وبگاه العربی الجدید اظهار کرد: سفر وزیر میراث در نوع خود بی سابقه است، او برای اولین بار وارد الخلیل و به شکل دقیق تر وارد منطقه تاریخی واقع در محله تل الرمیده شد، جایی که مقامات رژیم صهونیستی در حال برنامه ریزی برای احداث خیابانی به طول نزدیک به 800 متر در حد فاصل مسجد ابراهیمی و منطقه تاریخی هستند و این در چارچوب تقویت جنبش شهرک سازی توریستی در منطقه تاریخی است که گروه های شهرک نشین مدعی هستند در آنها دارایی ها، ساختمان ها یا مناطق تاریخی متعلق به یهودی ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تحریک آمیز وزیر افراطی کابینه نتانیاهو در الخلیل

اقدام تحریک آمیز وزیر افراطی کابینه نتانیاهو در الخلیل