مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 21:202024-02-04سياسي

رفیعی: شورای ائتلاف در حوزه محیط زیست گام های عملیاتی برداشته است


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، گفت: دگراندیشان و مدعیان حوزه محیط زیست هیچ گاه در حوزه محیط زیست در وادی عمل گام برنداشتند و این فقط شورای ائتلاف بود که در عرصه سیاسی و عمل این موضوع را عملیاتی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه در همایش حامیان بهمنی محیط زیست، خاطرنشان کرد: ما امشب در خدمت کسانی در این جلسه هستیم که افتخارآفرینان حوزه محیط زیست هستند.

وی افزود: در دهه فجر باید به نقش فجرآفرینان در عرصه محیط زیست اشاره کنیم، قبل از اینکه به مجلس بیایم تمام مذاکرات تدوین کنندگان قانون اساسی که تعدادی از اندیشمندان آن زمان را بودند را مورد توجه قرار دادم.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، افزود: اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است و ممنوعیت برای هر نوع تخریب محیط زیست به وجود می آورد و در اوضاع ترورها و فضاهای سال 57 این افق را در کمترین جای دنیا سراغ داریم، مثل شهید بهشتی که امثال یک ملت بود.

وی در ادامه گفت: مشی شهید بهشتی را شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه داد و برای اولین بار پای حوزه محیط زیست ایستاد و یک نیروی تخصصی را به مجلس فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفیعی: شورای ائتلاف در حوزه محیط زیست گام های عملیاتی برداشته است

رفیعی: شورای ائتلاف در حوزه محیط زیست گام های عملیاتی برداشته است