مطالب مرتبط:
روایتگری و بحث جهاد تبیین حضرت زینب(س) در کربلا مهم ترین کار بود
رسانه های جریان حق به تاسی از حضرت زینب(س) جهاد تبیین کنند
زندگی نامه حضرت زینب (س) از تولد تا وفات + خطبه حضرت زینب کبری سلام الله علیها در عاشورا
زندگی نامه حضرت زینب (س) از تولد تا وفات + خطبه حضرت زینب کبری سلام الله علیها در عاشورا
امیدوارم فوت پدرم مرگ طبیعی باشد، در سال 92 آقای مصلحی علیه آیت الله هاشمی کار ناجوانمردانه ای کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 09:102024-01-28سياسي

آیت الله کعبی: حضرت زینب پرچمدار جهاد تبیین است


حضرت زینب پرچمدار جهاد تبیین و مبارزه با ظلم است که کاروان آزادگی، کاروان عزت و سرافرازی را از کربلا تا مدینه به پیش برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در مراسم سوگواری وفات حضرت زینب کبری(س) اظهار کرد: در جامعه اسلامی وحدت واجب و بر محوریت ولایت است.

وی با بیان اینکه ایمان یعنی بندگی و ارتباط با خدا و غفلت نکردن از او، عنوان کرد: یک بعد ایمان، ایمان شبکه ای و فراگیر و دست جمعی است.

کعبی افزود: ایمان شبکه ای سه ضلع که شامل پیروی از خط فرمان ولایت، اخوت و برادری و جهاد فی سبیل الله می شود؛ ایمان شبکه ای یعنی تعاون، تقسیم کار و توزیع نقش و انجام واجبات کفایی با محوریت ولایت و خط فرمان رهبر.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: همه ما برادریم و از قبیله توحید هستیم که رهبران این قبیله محمد و آل محمد است؛ نگاه قبیله ای ، قومیتی، محفلی، حزبی و فرقه ای مخالف نگاه برادری دینی است.

وی با بیان اینکه در جهاد فی سبیل الله حداقل چهار عنصر وجود دارد، افزود: عنصر اول تبدیل ضعف به قدرت و تهدید به فرصت است؛ عنصر دوم حاضر شدن با اخلاص در میدان برای توحید و حیات طبیه و عنصر سوم دشمن شناسی و مقابله با دشمن است؛ عنصر چهارم نیز حرکت و پویایی و عزم و اراده و روحیه انقلابی


برچسب ها: حضرت زینب - ایمان - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم - به گزارش خبرگزاری فارس - آیت الله عباس کعبی - مجلس خبرگان رهبری - ولایت
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: حضرت زینب پرچمدار جهاد تبیین است

آیت الله کعبی: حضرت زینب پرچمدار جهاد تبیین است