مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 16:452024-02-03فرهنگي

آغاز جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان از 16 بهمن


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آیین شروع به کار دوازدهمین جشنواره فیلم فجر این استان با اکران فیلم میرو به کارگردانی حسین ریگی به صورت رایگان آغاز خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آیین شروع به کار دوازدهمین جشنواره فیلم فجر این استان با اکران فیلم "میرو" به کارگردانی حسین ریگی به صورت رایگان آغاز خواهد شد.

علی سرگزی امروز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: آغاز به کار دوازدهمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان روز دوشنبه،16 بهمن ماه ، ساعت 15:30 در محل سینما هلال زاهدان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: فیلم های آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهری، قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی پور،آسمان غرب به کارگردانی محمد عسکری 17 بهمن ماه، به ترتیب در ساعت های 16 ،18:30 و 21 اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: فیلم های صبح اعدام به کارگردانی بهروز افخمی، تابستان همان سال به کارگردانی محمود کلاری و مجنوان مهدی شاه محمدی، به ترتیب در روز 18 بهمن ماه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به فیلم های شور عاشقی به کارگردانی داریوش یاری، پرویز خان به کارگردانی علی سقفی و بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان از 16 بهمن

آغاز جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان از 16 بهمن