مطالب مرتبط:
بیانیه الحشد الشعبی درباره حملات آمریکا به عراق
بیانیه الحشد الشعبی درباره حملات آمریکا به عراق
با محکوم کردن حملات امریکا صورت گرفت؛تاکید الحشد الشعبی بر آمادگی برای اجرای دستورات فرماندهی کل نیروهای مسلح در راستای حفظ حاکمیت عراق
درگیری ارتش عراق و الحشد الشعبی با داعش پس از فرصت جویی تروریست ها از تجاوز آمریکا
آخرین جزییات حملات آمریکا به عراق و سوریه/ واکنش انصارالله به حملات آمریکا چه خواهد بود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 16:302024-02-03بين الملل

جزییات شهادت نیروهای الحشد الشعبی در حملات آمریکا


سازمان الحشد الشعبی ضمن ارائه جزییاتی درباره جنایت شب گذشته آمریکا علیه نیروهای این سازمان، تأکید کرد که برای اجرای دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح عراق آمادگی دارد تا از این طریق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) بعد از ظهر امروز شنبه با انتشار بیانیه ای، به جزییات حملات شب گذشته آمریکا به مواضع خود در استان الانبار واقع در غرب عراق پرداخت.

الحشد با بیان اینکه در این حملات، مقرهای امنیتی خود هدف قرار گرفته است، گفت که در جریان حملات مذکور، 16 نفر شهید و 36 نفر هم زخمی شده اند و عملیات جست وجو برای مفقودین نیز ادامه دارد.

جنگنده های آمریکایی در واپسین ساعات شامگاه جمعه 85 موضع را در خاک عراق و سوریه در واکنش به کشته شدن 3 نظامی این کشور طی روزهای اخیر هدف حمله قرار دادند.

  دولت عراق این اقدام را تجاوز جدید آمریکا به حاکمیت این کشور خواند و اعلام کرد طی این حمله منطقه های عکاشات و القائم در غرب عراق و چند نقطه غیرنظامی در مجاورت این مناطق توسط جنگنده های آمریکایی هدف قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شفق نیوز ، جزییات شهدای الحشد و محل شهادت آنان به شرح ذیل است: ستاد سیار عملیات الانبار و گردان پشتیبانی تیپ 13 (هفت شهید و هفت زخمی)، ستاد پشتیبانی لجستیک (یک زخمی)، مقر توپخانه (یک ش


برچسب ها: الحشد الشعبی - آمریکا - الحشد - حملات - عراق - سازمان - نیروهای الحشد
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شهادت نیروهای الحشد الشعبی در حملات آمریکا

جزییات شهادت نیروهای الحشد الشعبی در حملات آمریکا