موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
فرماندار شهریار: دولت سیزدهم بر قول و تعهد خود جهت رشد و تحول اقتصادی پایبند است
رشد ترانزیت غیرنفتی در دولت سیزدهم طی یک دهه اخیر
سربلندی دولت سیزدهم در تکمیل «اَبر طرح های راکد» قائمشهر +فیلم
برنامه های توسعه ای حمل و نقل هوایی دولت سیزدهم در استان هرمزگان + ویدئو
58 هزار واحد نوسازی شده در دولت سیزدهم تحویل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 12:252024-02-04اقتصادي

رشد دو برابری آموزش مهارتی در دولت سیزدهم


مقایسه گزارش عملکرد سازمان فنی و حرفه ای در دولت های دوازدهم و سیزدهم نشان می دهد که ارائه آموزش های مهارتی در دولت سیزدهم با رشد 2 برابری همراه بوده و صدور مجوز آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای افزایش قابل توجهی داشته است.

- مقایسه گزارش عملکرد سازمان فنی و حرفه ای در دولت های دوازدهم و سیزدهم نشان می دهد که ارائه آموزش های مهارتی در دولت سیزدهم با رشد 2 برابری همراه بوده و صدور مجوز آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای افزایش قابل توجهی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گزارشی به مقایسه عملکرد این سازمان در دولت سیزدهم و دولت دوازدهم پرداخته است.

بر اساس این گزارش، آمار عملکرد آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و غیردولتی در دولت سیزدهم 4 میلیون و 467 هزار نفر دوره بوده در حالی که این میزان در دولت دوازدهم 2 میلیون و 948 هزار نفر دوره بود که رشد 51 درصدی را نشان می دهد.

میزان صدور مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای نیز نشان می دهد در دولت سیزدهم 23 هزار و 711 مورد مجوز فعالیت آموزشگاه صادر شده است در حالی که این آمار در دولت گذشته 1693 مورد بوده و رشد قابل توجه 1300 درصدی داشته است.

در بخش صدور گواهینامه مهارت برای کارآموزان، میزان صدور گواهینامه مهارتی در دولت دوازدهم یک میلیون و 349 هزار نفر بوده است در حالی که طی سال


برچسب ها: فنی و حرفه ای - دولت سیزدهم - دولت - سیزدهم - سازمان فنی و حرفه ای - آموزش - آموزش فنی و حرفه ای
آخرین اخبار سرویس:

رشد دو برابری آموزش مهارتی در دولت سیزدهم

رشد دو برابری آموزش مهارتی در دولت سیزدهم