مطالب مرتبط:
توزیع شیر در 62 هزار مدرسه کشور
توزیع شیر در 62 هزار مدرسه
2 اولویت وزارت بهداشت برای ارائه شیر در مدارس / مصرف لبنیات در کشور کمتر از نیاز روزانه
بلایی که با نخوردن شیر بر سر بدن می آید
بلایی که با نخوردن شیر بر سر بدن می آید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 09:452024-01-27اجتماعي

شیر به62 هزار مدرسه رفت


رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور گفت: 62 هزار مدرسه و قریب به 8 میلیون و 500 هزار دانش آموز تحت پوشش توزیع شیر قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمداسماعیل مطلق،رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور  با بیان اینکه توزیع شیر در مدارس پس از چهار سال وقفه، با دستور رییس جمهور و پیگیری های معاون اول رییس جمهور انجام شد، اظهار داشت: توزیع شیر در مدارس با محوریت وزارت آموزش و پرورش و همچنین سازمانهای غذا و دارو، استاندارد، هدفمندی یارانه ها، برنامه و بودجه و وزارتخانه های جهاد کشاورزی، بهداشت و دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در استان های کشور عملیاتی شد.

وی بیان داشت: اجرا و تداوم این برنامه بر بهبود سلامت دانش آموزان، ارتقاء سطح یادگیری و بهره وری، پیشگیری از سوء تغذیه و فرهنگ سازی برای افزایش مصرف شیر در دانش آموزان برای تضمین سلامت کشور ضروری است.

 مطلق تصریح کرد: برنامه توزیع شیر در مدارس پس از چند سال وقفه،در دولت مردمی عملیاتی شده و شور تازه ای به مدارس کشور آورده است و نظارت های بسیاری نیز بر کیفیت شیر توزیعی انجام می شود.

رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور در ادامه گفت: امروزه صنایع لبنیات علی رغم مشکلات متعدد، با تمام توان در حال همکاری با مدارس


برچسب ها: شورای عالی سلامت - توزیع شیر در مدارس - امنیت غذایی - سلامت - شورای عالی - دانش آموز - دبیرخانه
آخرین اخبار سرویس:

شیر به62 هزار مدرسه رفت

شیر به62 هزار مدرسه رفت