مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 10:502024-01-31سياسي

نسخه اشتباه برای دوست شدن با فرزند


بر خلاف یک باور رایج که به خصوص در شبکه های اجتماعی مطرح می شود، هرگز هیچ پدر و مادری نمی توانند جای دوست را برای فرزندشان بگیرند اما می توانند ارتباط دوستانه ای با نوجوان خود داشته باشند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک سمانه تعلیم دهنده، کارشناس ارشد مشاوره توان بخشی در روزنامه خراسان نوشت: من می خواهم با فرزندم دوست شوم ؛ این جمله ای است که بیشتر ما از زبان والدین شنیده ایم و اگر خودمان پدر یا مادر باشیم، همیشه در تلاش بودیم تا بتوانیم مانند یک دوست برای فرزندمان باشیم.

واقعیت این است که هرگز هیچ پدر و مادری نمی توانند جای دوست را بگیرند و این یک نسخه اشتباه است که به خصوص در شبکه های اجتماعی تجویز می شود و والدین را ترغیب به گرفتن جای دوست برای فرزندان شان می کند.

البته که والدین می توانند ارتباط دوستانه ای با فرزند خود داشته باشند و این بسیار خوب است اما این که بخواهند جای دوست را بگیرند تا دقیقا مانند دوست برای فرزندشان باشند، اتفاقی آسیب زاست و شدنی هم نیست.

اما یک پدر و مادر چطور می توانند ارتباط دوستانه ای با فرزند نوجوان شان برقرار کنند؟ ویژگی های طبیعی دوره نوجوانی  برای برقراری یک ارتباط سالم و صمیمانه با فرزند نوجوان خود بایستی قبل از هر چیز با ویژگی های طبیعی وی در این دوره بیشتر آشنا شویم که در ادامه به چند مورد از آن ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه اشتباه برای دوست شدن با فرزند

نسخه اشتباه برای دوست شدن با فرزند