مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 08:552024-02-17بين الملل

نسل کشی در غزه، سانسور در مونیخ


طی بیش از چهار ماه سپری شده از جنگ غزه، یکی از تاکتیک های نخ نمای غرب در قبال این جنایت تمام عیار، سانسور یا ساده انگاری آن بوده است.

 این در حالی است که جنگ غزه تبدیل به اصلی ترین دغدغه افکار عمومی دنیا شده و ملت های گوناگون در پنج قاره جهان خواستار توقف .

- طی بیش از چهار ماه سپری شده از جنگ غزه، یکی از تاکتیک های نخ نمای غرب در قبال این جنایت تمام عیار، سانسور یا ساده انگاری آن بوده است.

 این در حالی است که جنگ غزه تبدیل به اصلی ترین دغدغه افکار عمومی دنیا شده و ملت های گوناگون در پنج قاره جهان خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی و محاکمه سران این رژیم وحامیان نسل کشی درغزه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علیزاده، تحلیلگر حوزه روابط بین الملل در مطلبی با این عنوان در جام جم نوشت: کنفرانس امنیتی مونیخ دقیقا درهمین فرامتن برگزار می شود.

کنفرانس امنیتی مونیخ در حالی برگزار می شود که بانیان آن، نقش به سزایی در تولید و بازتعریف بحران در نظام بین الملل ایفا می کنند.

قطعا هم اندیشی بازیگران ناتو در یک کنفرانس ظاهرا بین المللی، نه فقط مولد صلح و آرامش در جهان امروز نیست، بلکه می تواند خروجی یک بحران جدید و مستمر در جای جای جهان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل کشی در غزه، سانسور در مونیخ

نسل کشی در غزه، سانسور در مونیخ