مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 00:052024-02-06سياسي

امید مردم، دشمن را ناامید خواهد کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باوجود همه مشکلات و کارهای زمین مانده؛ امید در قلب مردم جریان دارد و همین امید باعث خواهد شد تا با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو بار دیگر دشمن سرشکسته و ناامید شود.

- ایسنا/اصفهان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باوجود همه مشکلات و کارهای زمین مانده؛ امید در قلب مردم جریان دارد و همین امید باعث خواهد شد تا با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو بار دیگر دشمن سرشکسته و ناامید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان نثاری، امروز سه شنبه 17 بهمن ماه، در آیین گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان، گفت: در دولت سیزدهم زمینه گفتمان با آحاد مردم فراهم است و این گردهمایی نیز به پیشنهاد و درخواست استاندار اصفهان تشکیل شده است.

وی ضمن انتخابات به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: تاکنون فرایند اجرای انتخابات در کشور و استان در حد بسیار مطلوبی در حال اجرا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: استقبال در ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب از دوره های گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید مردم، دشمن را ناامید خواهد کرد

امید مردم، دشمن را ناامید خواهد کرد