مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 17:152024-01-23بين الملل

معنای سخت ترین روز!


بنا به اعلام ارتش اسراییل،دیروز 24 نظامی اش در نوار غزه کشته شدند و در واقع پرتلفات ترین روز ارتش بود که آن را «سخت ترین روز جنگ» پس از هفتم اکتبر نامیدند.

- بنا به اعلام ارتش اسراییل،دیروز 24 نظامی اش در نوار غزه کشته شدند و در واقع پرتلفات ترین روز ارتش بود که آن را سخت ترین روز جنگ پس از هفتم اکتبر نامیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابر گل عنبری در یادداشتی تلگرامی نوشت: مهم ترین دلالت گزاره اسراییلی سخت ترین روز ، در 109 امین روز جنگ پس از این حجم بی سابقه کشتار و ویرانی، این که غزه در حال تبدیل شدن به یک باتلاق است.

در حالی اسراییل در جنگ کلاسیک 1967 ظرف شش روز بر چند ارتش عربی فائق آمد که جنگ نامتعارف کنونی به طولانی ترین جنگ اسراییل تبدیل شده و مهم ترین علت آن نیز محقق نشدن اهداف تعریف شده برای احیای تصویر شکست ناپذیری قبل از 7 اکتبر است که در صورت تحقق آن ها، دلیلی برای تداوم جنگ و این تلفات پردردسر برای نتانیاهو وجود نداشت.

به موازات طولانی تر شدن جنگ، اعتراضات علیه نتانیاهو و درخواست استعفای او بالا گرفته؛ تا جایی که آیزنکوت عضو کابینه جنگ خواستار انعقاد مبادله اسرا و لو به قیمت توقف جنگ شده است.

آنچه وضعیت را پیچیده تر کرده، محاسبات شخصی نتانیاهو است که او را به ادامه جنگ سوق می دهد؛ اما برنده این وضعیت در آمریکا فعلا ترامپ و باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنای سخت ترین روز!

معنای سخت ترین روز!