مطالب مرتبط:
عدم برخورد با مفاسد، انگیزه مبارزه با فساد را کم می کند
نقش مهم مردم در مبارزه و پیشگیری از فساد
ردپای قتل های زنجیره ای در خاطرات آیت الله هاشمی/ متهم اصرار دارد از دری نجف آبادی اجازه گرفته است
سامانه ای ایجاد شود تا مردم با احساس امنیت فساد را گزارش دهند
خاطرات هاشمی رفسنجانی، 3 بهمن 1379: تلاش هایی برای غیرعلنی کردن دادگاه قتل های زنجیره ای / یکی از عوامل قتل ها هنوز اصرار دارد که از دری نجف آبادی اجازه گرفته بوده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 14:152024-01-24سياسي

زنجیره های مبارزه با فساد باید منسجم باشند


امام جمعه همدان با بیان اینکه زنجیره های مبارزه با فساد باید منسجم باشند گفت: گزارشگرهای مردمی در یک سوی این زنجیره و بررسی و پاسخ شفاف و بهنگام متولیان مبارزه با فساد نیز در سوی دیگر قرار دارند که باید به هم وصل باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان و کنشگران عرصه امر به معروف و نهی از منکر در سالن همایش های علوم پزشکی با اشاره به عملکرد حائز اهمیت ستاد امر به معروف استان اظهار کرد: این مجموعه با وجودی که به لحاظ نیرو و زیرساخت ها با محدودیت مواجه بوده اما در سطح کشور موفق به کسب رتبه پنجم شده و صعود خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه پرونده های مختلفی از سوی ستاد امر به معروف بررسی شده که در موارد بسیاری کار به خوبی پیش رفته است گفت: قدردان زحمات کنشگران امر به معروف هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه جامعه ای که فساد در آن ریشه کند از بین خواهد رفت گفت: یکی از اهداف اصلی انبیاء مبارزه با فساد بوده چراکه این موضوع از اهمیت والایی در تحقف جامعه ای مبتنی بر اصول الهی و انسانی برخوردار است.

وی با بیان اینکه جامعه باید بستر رشد انسان ها باشد و نگاه قرآنی نیز معطوف به این مهم است تصریح کرد: مردمی شدن مبارزه با فساد باید در اولویت باشد.


برچسب ها: امر به معروف - مبارزه با فساد - ستاد امر به معروف - نماینده ولی فقیه در استان - امر به معروف و نهی از منکر - آیت الله حبیب الله شعبانی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره های مبارزه با فساد باید منسجم باشند

زنجیره های مبارزه با فساد باید منسجم باشند