مطالب مرتبط:
شایع ترین سرطان ها در ایران
شایع ترین علت مرگ ومیر ناشی از سرطان در زنان
‏سرطان دهانه رحم چهارمین سرطان شایع در زنان جهان
شایع ترین سرطان ها بین زنان و مردان ایرانی کدام است؟+ اینفوگرافی با تفکیک استانی
سرطان های پوست، سینه، مثانه و روده شایع ترین سرطان ها در استان مرکزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 23:102024-02-04پزشكي

شایع ترین سرطان ها در رفسنجان کدام است؟


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شایع ترین سرطان ها در رفسنجان از نظر بروز را سرطان های روده بزرگ، پستان، معده و تیرویید برشمرد.

- ایسنا/کرمان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شایع ترین سرطان ها در رفسنجان از نظر بروز را سرطان های روده بزرگ، پستان، معده و تیرویید برشمرد.

دکتر اسماعیل الله آبادی شامگاه 15 بهمن ماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته ملی مبارزه با سرطان اظهار کرد: از آبان امسال در بیمارستان علی بن ابیطالب (علیه السلام) رفسنجان امکان جراحی اکثر سرطان ها توسط تیم جراحی فوق تخصصی در حال انجام است و هر هفته بیمارانی از سراسر استان کرمان برای انجام جراحی سرطان پذیرش می شوند.

وی با اشاره به اینکه سرطان یکی از علل اصلی مرگ افراد در جهان و ایران به شمار می رود و روند ابتلا به آن صعودی شده، افزود: سرطان به گروهی از بیماری ها اطلاق می شود که در آن رشد غیرطبیعی و غیر قابل کنترل سلول های بدن وجود دارد.

هر عضوی از بدن می تواند به سرطان مبتلا شود چراکه سرطان قابلیت تهاجم به بافت های اطراف و در موارد پیشرفته درگیری اعضای دور دست را دارد.

این متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی سرطان شایع ترین سرطان ها در رفسنجان از نظر بروز را سرطان های روده بزرگ، پستان، معده و تیرویید برشمرد و مهمترین علل افزایش ابتلا به سرطان را


برچسب ها: سرطان - شایع ترین سرطان ها - دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان - سرطان ها - رفسنجان - عضو هیئت علمی دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین سرطان ها در رفسنجان کدام است؟

شایع ترین سرطان ها در رفسنجان کدام است؟