مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 18:502024-02-06اقتصادي

افتتاح یک مجتمع گردشگری و بوم گردی در «دره شهر»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از افتتاح مجتمع گردشگری و بوم گردی قلعه میرغلام هاشمی به مناسبت دهه فجر و با اعتبار بیش از 7 میلیارد ریال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، امروز سه شنبه 17 بهمن ماه در ششمین روز از دهه فجر با حضور شهریار عباسی معاون امور اقتصادی استانداری ایلام، هوشنگ طاهری فرماندار و دیگر مسئولان، مجتمع گردشگری و بوم گردی قلعه غلام میرهاشمی واقع در شهرستان دره شهر افتتاح شد.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام در این آیین گفت: این مجتمع با اعتباری بیش از 7 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی روستایی و با اشتغال زایی 10 نفر و به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

وی افزود: این قلعه در بهترین و مستعدترین نقطه شهرستان واقع شده که پس از واگذاری آن به بخش خصوصی در قالب اقامتی و پذیرایی، رفاهی و همچنین با انجام سیستم نورپردازی و زیباسازی به روز توسط بخش خصوصی و با نظارت اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‎دستی استان آماده ارائه خدمات دهی به گردشگران خارجی و داخلی است.

شریفی خاطرنشان کرد: قلعه میرغلام هاشمی دره شهر واقع در روستای مهدی آباد (هاشم آباد) در منطقه دیدنی موسوم به سیکان در سال 1305 توسط میرغلام رضا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک مجتمع گردشگری و بوم گردی در «دره شهر»

افتتاح یک مجتمع گردشگری و بوم گردی در «دره شهر»