مطالب مرتبط:
مشارکت رای مردم در تصمیمات کشور قانونی است
این طلبه، مردم را پای کار آورد تا محله آباد شود+عکس
فونیکس و فونیکس NEV در نمایشگاه کرمان؛ کدام خودروها به نمایش در می آیند؟
کویتی ها با تیم ملی «ب» به مسابقات فوتسال غرب آسیا می آیند
فونیکس و فونیکس NEV در نمایشگاه کرمان؛ کدام خودروها به نمایش در می آیند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 07:202024-02-06سياسي

مردم مقتدرانه پای صندوق های رای می آیند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند و با اقتدار کامل در یازدهم اسفند ماه پای صندوق های رای خواهند آمد.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند و با اقتدار کامل در یازدهم اسفند ماه پای صندوق های رای خواهند آمد.

دکتر محمد دوستار در پنجاه و دومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از بعثت، یک انقلاب بی نظیر است و با هیچ کدام از معادلات و شاخص های تئوری های انقلاب تحلیل نمی شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ها معمولا به صنف خاصی مانند نخبگان، نظامیان، کارگران اختصاص دارند، افزود: در ایران به رهبری حضرت امام (ره) و با پیش قراولی روحانیت، انقلاب اسلامی رخ داد که همه اصناف زیر پرچم با وحدت، همگرایی و با شعارهای برخاسته از دل مردم از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، انقلابی را در کره خاکی انجام دادند که بیش از 45 سال از آن گذشته است.

دوستار با اشاره با اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که به آرمان هایش وفادار است و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته، تصریح کرد: این فراز و نشیب ها هرگز باعث نشده نسبت به آرمان های خود کوتاهی کند


برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی - اسلامی - پای صندوق های رای - دانشگاه آزاد - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - صندوق های رای - رییس دانشگاه آزاد
آخرین اخبار سرویس:

مردم مقتدرانه پای صندوق های رای می آیند

مردم مقتدرانه پای صندوق های رای می آیند