مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 13:452024-01-22پزشكي

طول عمر خود را تنها با یک حرکت ورزشی ساده افزایش دهید!


سلامت نعمتی است که تنها یک بار در زندگی به ما داده می شود و این وظیفه ما است که از سلامتیمان مراقبت کنیم و هرچقدر که بیشتر مراقب سلامتی خود باشید، - می توانید فعالیت های شاد طولانی تر و تاثیرگزارتری را انجام دهید.

 حال در این قسمت از تناسب اندام و تغذیه می توانید با اطلاعات داده شده، سن بدن خود را آزمایش کنید و با راه کارهای پیشنهاد شده سلامت خود را افزایش دهید.

خم کردن بدن ساده ترین ورزش طول عمر است به گزارش سایت قطره و به نقل ازچشمک، در واقع تنها کاری که باید انجام دهید خم شدن است به طوریکه انگشتان دستتان به پاهایتان نزدیک شود اما اول از هر چیز سن بدنتان را بسنجید و بعد به سراغ تمرینات بروید.

عضلات خود را با گرم کردن آماده کنید.

افزایش طول عمر، سعی کنید مانند شکل خم شوید، به طوری که دستانتان به زمین برسد و بعد کمر و پاهایتان را صاف نگه دارید و به یاد داشته باشید در حالی که صاف ایستاده اید، دست هایتان باید به زمین برسد که نتایج این تست برای سنین مختلف شرح زیر بوده است.

تمرین برای 20 تا 25 سال: حال می توانید با صاف نگه داشتن پا و کمر، کف دست را روی زمین بگذارید و با این کار عضلات شما بسیار ریلکس می شوند.

تمرین مناسب برای 25 تا 38 سال: افزایش طول عمر، با کمی خم کردن زانو ها قادر خواهید بود که نوک انگشتان دست را به زمین برسانید و به طور کلی این تمرین زیاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طول عمر خود را تنها با یک حرکت ورزشی ساده افزایش دهید!

طول عمر خود را تنها با یک حرکت ورزشی ساده افزایش دهید!