مطالب مرتبط:
فرهنگسراها به کمک برگزاری کنسرت ها می آیند
هوای بهاری در خراسان رضوی ماندگار است
سردار جلالی: مردم همان طور که در 22 بهمن به صحنه آمدند قطعا در انتخابات هم پای صندوق رای می آیند
سکانسی دیدنی و خنده دار از کل کل جعفر اقا و برادرش در سریال نوروز رنگی!!! / برار گلم روی چی تو می خواند حساب باز کنند !!!
28 مدل مانتو بهاری کالکشن 1403 | زیبا و منحصر به فرد باشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 13:202024-02-13فرهنگي

«عمو نوروز» و «شکوفه های بهاری» می آیند


2 نمایش «عمو نوروز اومده» و «شکوفه های بهاری» به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی در فرهنگ سراهای خانواده و ابن سینا اجرا می شود.

- 2 نمایش عمو نوروز اومده و شکوفه های بهاری به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی در فرهنگ سراهای خانواده و ابن سینا اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نمایش ها با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و در راستای طرح تناوبی تئاتر اجرا خواهد شد.

بر اساس این خبر، سحر پیرعلی و محمد حاج محمدی در نمایش عمو نوروز اومده و عطا مقیمی و نوشین سرکوبی در نمایش شکوفه های بهاری ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل این دو نمایش عبارتند از: آهنگ ساز: فرید نوایی، طراحی و ساخت دکور و اکساسوار: علیرضا حسین پور و عادل بزدوده و طراح لباس: آناهیتا کاشف.

نمایش عمو نوروز اومده بهمن و اسفند 1402 ساعت 17 در فرهنگ سرای خانواده واقع در خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، پارک شفق و نمایش شکوفه های بهاری ساعت 18:30 در فرهنگ سرای ابن سینا واقع در شهرک قدس (غرب)، ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب اجرا می شود.

برخی آثار نمایشی مرکز تئاتر کانون در طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز استان ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجو


برچسب ها: شکوفه های بهاری - نمایش - نوروز - خانواده - شکوفه - بهاری - میثم یوسفی
آخرین اخبار سرویس:

«عمو نوروز» و «شکوفه های بهاری» می آیند

«عمو نوروز» و «شکوفه های بهاری» می آیند