مطالب مرتبط:
آیین نامه پیشگیری از جرم در حوزه محیط زیست به زودی رونمایی می شود
برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی حوزه اشتغال و استعدادیابی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان
کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی دفاع مقدس در اهواز برگزار شد
فروش اینترنتی دارو؛ از تخلف پلتفرم ها تا انتظار برای تدوین آیین نامه
رونمایی از آیین نامه پیشگیری از جرم در حوزه محیط زیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 15:252024-01-28سياسي

مدیران کارگاه های آموزشی درباره آیین نامه های مالی بگذرانند


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مدیری که می خواهد حکم مدیریتی بگیرد باید در پرونده کاری خود کارگاه های آموزشی درباره این سنخ از آیین نامه های مالی و نوع نظارت، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مدیری که می خواهد حکم مدیریتی بگیرد باید در پرونده کاری خود کارگاه های آموزشی درباره این سنخ از آیین نامه های مالی و نوع نظارت، حسابرسی و بازرسی که بعد از آن اعمال و انجام می شود، را بگذراند.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 8 بهمن در همایش مدیران بازرسی دستگاه های دولتی فارس با بیان اینکه هدف برای حکمرانی خوب، عدالت و احسان است، گفت: هدف حکمرانی در حکومت علوی، بسط عدالت و احسان در جامعه است لذا باید هر کاری می کنیم در این راستا باشد.

وی افزود: اگر بناست عدالت و احسان را تجربه کنیم، قاعدتاً باید هدف گذاری های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شکل بگیرد که به آن برنامه ریزی می گویند و نهایتا در شکل قوانین و مقررات و بخشنامه ها به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود و در دستگاه اجرایی باید برویم به سمت اینکه خوب اجرا شود.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: گاهی گزارش اجرای بخشنامه ها و قوانین هست اما به سمت عدالت و احسان حرکت نکرده ایم، تمام این قوانین ابلاغ شده تا اجرا کنیم و مردم احساس کنند، عدالت در کار وجود دارد.


برچسب ها: کارگاه های آموزشی - نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - آیین نامه - آیت الله لطف الله دژکام - مدیری - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کارگاه های آموزشی درباره آیین نامه های مالی بگذرانند

مدیران کارگاه های آموزشی درباره آیین نامه های مالی بگذرانند