مطالب مرتبط:
کشف 2 میلیارد تومان پارچه و پوشاک قاچاق در شهرری
کشف 389 میلیارد ریال کالای قاچاق در گمرک ایلام
50 میلیارد ریال لوازم آرایش و بهداشتی قاچاق در قشم کشف شد
ضبط خودرو پرادو قاچاق و جریمه 28 میلیارد ریالی برای متهم
بودجه تکمیل خط راه آهن شیراز بوشهر- عسلویه تامین شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 16:052024-01-29حوادث

دپو 12 میلیارد پوشاک قاچاق در شیراز لو رفت


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس از کشف انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در یکی از محله های شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از شیراز، سرهنگ احمدرضا خرم، بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گدشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات پلیسی از دپو پوشاک قاچاق در منزلی در یکی از محله های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند 10 هزار و 209 ثوب پوشاک خارجی قاچاق را کشف کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 12 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف 82 کیلو تریاک در شیراز  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 82 کیلو و 200 گرم تریاک و دستگیری 3 نفر در یکی از محله های شهرستان شیراز خبر داد.

  سرهنگ سیدجواد رضوی اظهار کرد: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان فرودگاه با اقدامات فنی و تخصصی از دپو محموله تریاک در یک منزل مسکونی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - پلیس امنیت - رییس پلیس امنیت - رییس پلیس - قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

دپو 12 میلیارد پوشاک قاچاق در شیراز لو رفت

دپو 12 میلیارد پوشاک قاچاق در شیراز لو رفت