مطالب مرتبط:
تولیت آستان قدس: انقلاب اسلامی فرهنگ شهادت را در جهان اسلام احیا کرد
مشارکت 6024 دانش آموز در بزرگترین رویداد کتابت قرآن جهان اسلام
جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام» در یزد به کار خود پایان داد
حضرت خدیجه(ع) از بانیان ترویج دین مبین اسلام بود
امام جمعه قزوین: «زن» در نگاه اسلام رکن اصلی خانواده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 14:002024-01-24سياسي

معرفی سالروز شهادت شاهچراغ(ع) به جهان اسلام


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: سالروز شهادت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) باید به صورت ویژه به جهان اسلام معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام پیش از ظهر چهارشنبه در نشست هعم اندیشی با اصحاب رسانه بیان کرد: تمامی رسانه های استان باید توجه ویژه ای به سالروز شهادت احمد ابن موسی (ع) داشته باشند که این آیین مختص مردم استان فارس بوده که باید در سطح کشور به آن پرداخته شود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: سالروز شهادت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) باید به صورت ویژه به جهان اسلام معرفی شود ولی تاکنون فعالیت آیینی ویژه ای برای این موضوع انجام نشده است.

آیت الله دژکام متذکر شد: مهم ترین رکن برای انتشار فعالیت های صورت گرفته برای معرفی سالروز شهادت احمد ابن موسی (ع) استفاده از رسانه های گروهی برای انتشار این رویداد مهم در جهان اسلام است.

وی افزود: مقرر شده تا علاوه بر برگزاری مراسم شهادت احمد ابن موسی (ع) در حرم مطهر ، مراسم های ویژه ای نیز در شهر شیراز برگزار شود که از جمله این برنامه ها میتوان به موکب 15 هزار نفری شهدای استان از محله گلشن حرکت آن آغاز شده و تا حرم مطهر ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: سالروز شهادت - جهان اسلام - سالروز - امام جمعه شیراز - شهادت - نماینده ولی فقیه در استان - آیت الله لطف الله دژکام
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سالروز شهادت شاهچراغ(ع) به جهان اسلام

معرفی سالروز شهادت شاهچراغ(ع) به جهان اسلام