مطالب مرتبط:
تصاویر سارقان مامورنما در البرز منتشر شد / مالباختگان شناسایی کنند
سارقان مامورنما را شناسایی کنید
سارقان مامورنما را شناسایی کنید
این سارقان را شناسایی کنید/ عکس
این سارقان را شناسایی کنید/ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:052024-02-03حوادث

این سارقان مامورنما را شناسایی کنید


رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند حرفه ای سارقان مامورنما خبر داد و گفت: با دستور مقام قضایی تصاویر بدون پوشش این متهمان برای شناسایی از سوی مال باختگان منتشر می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حکمت اله شجاعی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت وگو با  فارس، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان از سوی چند سارق تحت پوشش مامور، دستگیری آنها به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به شیوه سرقت این متهمان که با عنوان مامور انتظامی، تلفن همراه و کارت بانکی شهروندان را گرفته و به سرعت متواری می شدند، افزود: سارقان خود را به عنوان نیروی پلیس با خودروی شخصی معرفی و اقدام به سرقت می کردند که می طلبد مردم در مواجهه با افرادی که با لباس و خودرو شخصی خود را مأمور معرفی می کنند، کارت شناسایی معتبر و حکم ماموریت درخواست کنند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش چندین روزه و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی- پلیسی موفق به دستگیری 2 سارق در خصوص این سرقت ها شدند، اظهار کرد: افراد دستگیر شده از متهمان سابقه دار و حرفه ای در امر سرقت هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به چندین فقره سرقت با شیوه های جعل عنوان مامور، خطاب به شهروندان گفت: شهرو


برچسب ها: رییس پلیس آگاهی استان البرز - پلیس آگاهی استان البرز - پلیس آگاهی - سارقان مامورنما - رییس پلیس - مامور - شناسایی
آخرین اخبار سرویس:

این سارقان مامورنما را شناسایی کنید

این سارقان مامورنما را شناسایی کنید