مطالب مرتبط:
دولت بر سر دوراهی افزایش حقوق یا مهار تورم
سردرگمی دولت برای افزایش حقوق یا مهار تورم
نقش کلیدی نخبگان در تبیین دستاوردها و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات
ظهور یک جامعه جدید در ایران / تحقق رویای خالص سازان در انتخابات؟
پیش بینی وزیر اقتصاد از نرخ ارز و تورم/ پشت پرده افزایش قیمت دلار اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 15:152024-02-06اقتصادي

مهار تورم با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تحقق می پذیرد


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: مهار تورم با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تحقق می پذیرد به طوری که این امر یکی از شاخصه های مهم رشد تولید است.

- ایسنا/همدان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: مهار تورم با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تحقق می پذیرد به طوری که این امر یکی از شاخصه های مهم رشد تولید است.

حسین فرهیدزاده سه شنبه 17 بهمن در آیین افتتاح پروژه های عمرانی همدان همزمان با ایام الله دهه فجر، با اشاره به توانمندی های استان همدان در زمینه تولید اظهار کرد: وجود شهرک های صنعتی و کارخانه ها و کارگاه ها در همدان نشان از پیشرفت این استان دارد که با گذشته قابل قیاس نیست و این امر مرهون زحمات سرمایه گذاران، کارگران و مسئولان دغدغه مند است.

وی با بیان اینکه برای حمایت از تولید و شکوفایی اقتصادی، حمایت از مصرف کننده بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: مهار تورم با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تحقق می پذیرد به طوری که این امر یکی از شاخصه های مهم رشد تولید است.

فرهیدزاده با تأکید بر لزوم واکاوی مشکلات تولیدکنندگان در بخش های مختلف اضافه کرد: تولیدکنندگان با کمترین سود محصولاتشان را عرضه می کنند و نگاه حمایتی به مصرف کننده دارند و نیز حذف مشکلات تولید از راهبردهای مهم دولت سیزدهم است.


برچسب ها: حمایت از تولیدکنندگان - حمایت از تولید - وزیر صنعت، معدن و تجارت - تولیدکنندگان - تولید - مصرف کنندگان - صنعت، معدن و تجارت
آخرین اخبار سرویس:

مهار تورم با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تحقق می پذیرد

مهار تورم با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تحقق می پذیرد