مطالب مرتبط:
وحشت گسترده در اروپا با افزایش گمانه زنی ها درباره حمله روسیه/ارسال کلاهک های اتمی آمریکا به انگلیس پس از تهدید روسیه
روسیه: انگلیس از تقابل و جنگ احتمالی با ما پرهیز کند
ارزش بیمه نامه های صادره صندوق بیمه معدنی 35824 میلیارد ریال شد/ مجموع بیمه نامه های صندوق از ابتدای فعالیت تا پایان آذر امسال؛ 1947 فقره
روسیه: انگلیس از تقابل و جنگ احتمالی با ما پرهیز کند
رومانی موضع انگلیس در زمینه آماده شدن برای جنگ با روسیه را رد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 12:352024-01-28اقتصادي

انگلیس 130 میلیارد دلار نفت روسیه را بیمه کرد


از آغاز جنگ اوکراین، حدود 33 درصد صادرات نفت و محصولات نفتی روسیه با نفتکش هایی انجام شده است که در انگلیس بیمه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس، انگلیس حدود یک سوم تمام محموله های نفتی دریایی روسیه را از آغاز جنگ اوکراین بیمه کرده است، این را مرکز تحقیقات انرژی و هوای پاک (CREA) مستقر در فنلاند، گزارش داده است.

شرکت های انگلیسی برای محموله های نفت روسیه به ارزش 102 میلیارد پوند (130 میلیارد دلار) در بازه مارس 2022 تا نوامبر 2023 پوشش بیمه ای ارائه داده اند.

این گزارش نشان می دهد: با وجود تحریم های کشورهای عضو اتحادیه اروپا و گروه 7 علیه نفت روسیه، بخش اعظمی از کشتی های حامل نفت و محصولات نفتی روسیه یا در مالکیت کشورهای عضو اتحادیه اروپا و گروه 7 است یا توسط آنها بیمه شده است.

تجارت نفت روسیه با کشتی هایی که در انگلیس بیمه شده اند کشورهای عضو اتحادیه اروپا و گروه 7 در دسامبر 2022 برای نفت صادراتی روسیه از طریق دریا سقف قیمتی تعیین کردند و پس از آن هم محدودیت های مشابهی برای صادرات محصولات نفتی روسیه تعیین کردند.

بر اساس آن، شرکت های غربی از ارائه پوشش بیمه ای و سایر خدمات به محموله های نفت خام روسیه ممنوع هستند مگر اینکه محموله ها با قیمت 60 دلار در هر بشکه یا کمتر خریداری شده باشند.


برچسب ها: اتحادیه اروپا - روسیه - نفت روسیه - کشورهای عضو - انگلیس - بیمه - بیمه شده
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس 130 میلیارد دلار نفت روسیه را بیمه کرد

انگلیس 130 میلیارد دلار نفت روسیه را بیمه کرد