مطالب مرتبط:
غربالگری فشار خون و دیابت بیش از 92 هزار در بهار
کنترل «فشار خون» را جدی بگیریم
شکلات تلخ فشار خون را کاهش می دهد؟
آیا شکلات تلخ فشار خون را کاهش می دهد؟
شکلات تلخ فشار خون را کاهش می دهد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 11:252024-01-24پزشكي

غربالگری فشار خون و دیابت بیش از 92 هزار نفر در بهار


رییس مرکز بهداشت شهرستان بهار از شرکت بیش از 92 هزار نفر از جمعیت هدف شهرستان بهار در پویش غربالگری فشار خون و دیابت خبر داد.

- غربالگری فشار خون و دیابت بیش از 92 هزار نفر در "بهار" ایسنا/همدان رییس مرکز بهداشت شهرستان بهار از شرکت بیش از 92 هزار نفر از جمعیت هدف شهرستان بهار در پویش غربالگری فشار خون و دیابت خبر داد.

دکتر آذر شفیعیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش و همت همگانی کارکنان حوزه سلامت شهرستان و حمایتهای مسئولین شهرستانی و مشارکت چشمگیر جمعیت بالای 18 سال در سطح شهرستان بهار، این پویش با پوشش صددرصدی با موفقیت به پایان رسید و در این رابطه شهرستان بهار موفق به کسب رتبه دوم استان همدان شد.

وی ضمن تقدیر از تمامی عوامل اجرایی پویش ملی سلامت در شهرستان بهار و مشارکت چشمگیر شهروندان و روستاییان در اجرای این طرح، تصریح کرد: در اجرای این طرح 92 هزار و 664 نفر از جمعیت هدف شهرستان غربالگری شده که از این تعداد 1684 نفر مشکوک به فشار خون بالا، 21 هزار و 726 نفر پیش فشار خون، 839 نفر مشکوک به دیابت و 8406 نفر پیش دیابت شناسایی شدند.

دکتر شفیعیان یادآور شد: افراد شناسایی شده مشکوک به فشار خون بالا و مشکوک به دیابت که از میزان فشار خون و قندخون خود اطلاع نداشتند برای ویزیت پزشک، انجام آزمایشات تکمیلی، مراقبت و درمان و پیگیری ه


برچسب ها: شهرستان بهار - شهرستان - بهار - غربالگری - فشار خون - مرکز بهداشت - هزار
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری فشار خون و دیابت بیش از 92 هزار نفر در بهار

غربالگری فشار خون و دیابت بیش از 92 هزار نفر در بهار