مطالب مرتبط:
شانس 6.5 برابری مردهای فوق دیپلمه در یافتن شغل پژوهشی نسبت به زنان
واکنش عجیب و خنده دار احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید تا وقتی که می فهمه که شغل پدر این دختر کوچولو چیه ؟
جنجال رای دیوان عدالت اداری درباره برای فرهنگیان/آموزش و پرورش اداره تأمین شغل نیست!
ببینید | یک شغل دوست داشتنی در فرودگاه!
مشاغل با رشد خیره کننده در اروپا در سال 2024 / این سه شغل را بشناسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 10:402024-01-26اقتصادي

ایجاد بیش از 48 هزار شغل جدید


طبق گزارش ها از ابتدای سال تاکنون 5000 میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید در جهت حفظ و ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد پرداخت و بیش از 48 هزار اشتغال جدید ایجاد شده است.

- طبق گزارش ها از ابتدای سال تاکنون 5000 میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید در جهت حفظ و ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد پرداخت و بیش از 48 هزار اشتغال جدید ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق کارآفرینی امید به عنوان نهاد حامی کسب و کارهای خرد و کوچک، روستایی و خانگی، نقش بسزایی در توسعه اشتغال و کارآفرینی، توانمندسازی اقتصادی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار دارد.

صندوق کارآفرینی امید به عنوان یک موسسه عمومی غیر دولتی که با هدف تجهیز مالی پروژه ها و طرح های مهم اقتصادی کشور طی هماهنگی با دستگاه های اجرایی کشور فعالیت می کند، دارای اولویت های خاصی از جمله رونق بخشی به کسب و کارهای خرد از محل اعطای تسهیلات است.

حمایت مالی از طرح های اشتغالزا و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسب و کارهای کوچک بازار محور، رویکرد صندوق کارآفرینی امید است که در کاهش بیکاری و افزایش تولید ناخالص داخلی موثر است.

در همین راستا هادی آقابابایی - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به تازگی از پرداخت بیش از 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای دولت س


برچسب ها: صندوق کارآفرینی امید - کسب و کارهای خرد - صندوق کارآفرینی - کارآفرینی امید - کارآفرینی - اشتغال - ایجاد اشتغال
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 48 هزار شغل جدید

ایجاد بیش از 48 هزار شغل جدید