مطالب مرتبط:
افزایش بهره وری وزارت نفت در راه است
قیمت نفت در ریل افزایشی ماند
بهره برداری 241 طرح توسعه توزیع برق همزمان با دهه فجر امسال در یزد
رشد تولید نفت آمریکا امسال صفر می شود
مهمترین رویکرد در کشاورزی قم ارتقاء بهره وری باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 16:102024-02-07اقتصادي

بهره وری وزارت نفت امسال افزایشی خواهد بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شانا، میرسامان پیشوایی با بیان اینکه امیدواریم به زودی برنامه جدید ارتقای بهره وری در وزارت نفت تصویب و ابلاغ شود، - رییس سازمان ملی بهره وری با بیان اینکه هم اکنون امتیاز وزارت نفت در شاخص های بهره وری از 60 امتیاز 31 است، پیش بینی کرد وزارت نفت نسبت به پارسال رشدی مطلوب در حوزه بهره وری داشته باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شانا، میرسامان پیشوایی با بیان اینکه امیدواریم به زودی برنامه جدید ارتقای بهره وری در وزارت نفت تصویب و ابلاغ شود، گفت: این برنامه ها بر رتبه وزارت نفت بسیار مؤثر است و امیدواریم در آینده شاهد جاری سازی برنامه های تدوین شده در حوزه ارتقای بهره وری باشیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون امتیاز وزارت نفت در شاخص های بهره وری از 60 امتیاز 31 است، تصریح کرد: تا پایان سال 1402 همزمان با ابلاغ برنامه های جدید ارتقای بهره وری، ارزیابی بهره وری از 100 امتیاز انجام می شود و پیش بینی می کنیم وزارت نفت نسبت به پارسال رشد مطلوبی در حوزه بهره وری داشته باشد.

رییس سازمان ملی بهره وری با بیان اینکه وزارت نفت و دیگر وزارتخانه های کشور در زمینه بهره وری با نسبت های مطلوب فاصله بسیار زیادی دارند، اظهار کرد: در سال 1401 وزارت نفت جزو سه وزارتخانه برتر در حوزه بهر


برچسب ها: بهره وری - وزارت نفت - وزارت - بهره - برنامه - برنامه ها - امتیاز
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری وزارت نفت امسال افزایشی خواهد بود

بهره وری وزارت نفت امسال افزایشی خواهد بود