مطالب مرتبط:
امام جمعه پارسیان: مشارکت پر شور مردم در انتخابات عامل اصلی تامین امنیت ملی است
امام جمعه کرج: انتخابات پرشور امنیت ملی را تقویت می کند
حضور مردم در صحنه های مختلف امید آفرین است
تصاویر / حضور امام جمعه همدان در جمع معتکفین
امام جمعه رانچی هند: شرط قبولی اعمال، محبت علی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 15:252024-01-26سياسي

امام جمعه کرج : رد صلاحیت برخی افراد هم امید آفرین است، هم شور انتخاباتی ایجاد می کند


این کرسی های مهمی که با ریخته شدن خون انسان های مظلوم به دست آمده را نباید در اختیار افراد کم ظرفیت و مقام پرست قرار داد.

- امام جمعه کرج افزود: این کرسی های مهمی که با ریخته شدن خون انسان های مظلوم به دست آمده را نباید در اختیار افراد کم ظرفیت و مقام پرست قرار داد.

دشمنان در تلاش هستند که انتخابات کمرنگ شود اما فراموش نکنیم که انتخابات پرشور با مشارکت همه جریان های معتقد به نظام و انقلاب، امنیت ملی را تقویت می کند.

امام جمعه کرج گفت: عده ای القا می کنند که اگر فلان شخص تأیید نشود مشارکت در انتخابات کاهش می یابد، بر خلاف تصور آنها تأیید نشدن برخی افراد امید آفرین است و شور انتخاباتی ایجاد می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) گفت: این بانوی بزرگ اسلام عمر بابرکت خویش را در مسیر زنده نگهداشتن حقانیت و احکام دین سپری کرد و با استقامت بی نظیر در عرصه های مختلف، نقش فردی و اجتماعی زن مسلمان دغدغه مند را تجلی بخشید.

 نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر ضرورت مشارکت بیشتر بانوان در عرصه های مختلف مطرح کرد: بر خلاف شعارها و صحبت هایی که بیان می شود، رهبر معظم انقلاب به نقش حضرت زینب (س) اشاره می کنند و تاکید دارند که همه


برچسب ها: انتخابات - امام جمعه کرج - امام جمعه - شور انتخاباتی - سید محمدمهدی حسینی همدانی - محمدمهدی حسینی همدانی - افراد
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج : رد صلاحیت برخی افراد هم امید آفرین است، هم شور انتخاباتی ایجاد می کند

امام جمعه کرج : رد صلاحیت برخی افراد هم امید آفرین است، هم شور انتخاباتی ایجاد می کند