مطالب مرتبط:
همه چیز درباره بیماری آندومتریوز | آیا آندومتریوز باعث ناباروری می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 08:102024-01-30سياسي

خودخواهی که ممکن است باعث ناباروری شود


رحم اجاره ای برای خانواده هایی که نمی توانند به طور طبیعی باردار شوند راهکار خوبی است، اما گاهی اوقات افرادی که به طور طبیعی مشکلی برای بارداری ندارند و می تواند به راحتی باردار شوند به خاطر سقط های عمدی مجبور می شوند به سمت رحم های اجاره ای بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار توانا؛ عاطفه غریبی: طبق آمارهای مرکز مطالعات راهبردی جمعیت به طور میانگین سالانه 350 هزار تا 530 هزار مورد سقط جنین در کشور انجام می شود که از این میزان حدود 10 تا 12 درصد توسط پزشک و به صورت قانونی انجام می شود، حدود 10 تا 12 هزار مورد آن هم سقط غیرارادی است و بقیه آن سقط غیرقانونی و جنایی است.

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین و عضو کمیسیون بهداشت و درمان و رییس فراکسیون جوانی جمعیت مجلس، در همایش روز ملی جمعیت این آمار را بین 250 تا 650 هزار جنین در سال عنوان کرد.

علت تفاوت آمار در سقط جنین علت متفاوت بودن آمار درباره سقط جنین به دلیل متاثر بودن آن از موضوعات مختلف اعتقادی، خانوادگی، فرهنگی و.

است که ماهیتی زیرزمینی دارد و نمی توان اطلاعات و آمار دقیقی از آن ارائه کرد.

اما مسئله ی مهم و نگران کننده آن است که در اثر این سقط های عمدی و جنایی تقریبا حدود یک سوم از تولد های کشور از بین می رود.


برچسب ها: سقط جنین - باردار - هزار - جنین - آمار - جمعیت - فاطمه محمدبیگی
آخرین اخبار سرویس:

خودخواهی که ممکن است باعث ناباروری شود

خودخواهی که ممکن است باعث ناباروری شود