مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 09:302024-01-21اقتصادي

دهه فجر آغاز واگذاری پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی


معاون مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: هم اکنون درصد پیشرفت واحدهای مسکن در طرح پیمانکاری 45 درصد و در خودمالکی 32 در صد است که در دهه فجر امسال اولین پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر اسفراین به متقاضیان واگذار می شود.

- حسین جزمی، معاون مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: سه هزار و 200 واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی در خراسان شمالی در حال ساخت است که از این تعداد دوهزار و 25 واحد به صورت ویلایی و مابقی به صورت آپارتمانی است.

وی گفت: در مجموع برای این میزان واحد مسکونی 500 هزار متر مربع زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی تامین و در حال ساخت است.

معاون مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این طرح به 2 روش گروه ساخت و بنیاد ساخت (پیمانکار) است خاطرنشان کرد: در گروه ساخت متقاضی مسکن، زمین مورد نیاز را دریافت و خود مراحل ساخت را انجام می دهد اما در روش بنیاد ساخت (آپارتمانی) مسکن پس از ساخت تحویل متقاضی می شود.

وی بیان کرد: هم اکنون واحدهای مسکن در بنیاد ساخت 45 درصد و در گروه ساخت 32 در صد است که در دهه فجر امسال اولین پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر اسفراین به متقاضیان واگذار می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر آغاز واگذاری پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی

دهه فجر آغاز واگذاری پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی