مطالب مرتبط:
حکایت شاگرد جوان بزاز و زن هوس باز | شاگردی که به عرش اعلا رسید
فریده شجاعی : استقلال مطالبات همسرم را نداد/ دیگر در موردش صحبت نمی کنم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 10:402024-02-01فرهنگي

حکایت «فریده »ای که همچنان تازه است


آزاده موسوی معتقد است از آنجا که «در جستجوی فریده» مستندی قصه گو و دراماتیک است موضوعش هیچ گاه کهنه نمی شود و همواره برای مخاطب تازگی دارد.

- آزاده موسوی معتقد است از آنجا که در جستجوی فریده مستندی قصه گو و دراماتیک است موضوعش هیچ گاه کهنه نمی شود و همواره برای مخاطب تازگی دارد.

کارگردان مستند در جستجوی فریده که به تازگی به صورت آنلاین اکران شده است در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: فیلمنامه ای که ما نوشته بودیم بر این اساس بود که فیلم از هلند آغاز می شود که بعد از شناخت کاراکتر فریده در فضای زندگی و کار و رابطه با خانواده و.

به ایران سفر می کند و با قطار به مشهد می رود و با سه خانواده آزمایش انجام می دهد که ما بر اساس مثبت و منفی بودن جواب آزمایش ها هر دو مسیر را طراحی کردیم که البته باید این توضیح را اضافه کنم که برخلاف فیلمنامه داستانی که در شروع فیلمبرداری باید فیلمنامه کامل نوشته شده باشد، نوشتن فیلمنامه مستند تا انتهای تدوین ادامه دارد.

موسوی درباره نقش کارگردان در شکل گیری مسیر اتفاقات فیلم گفت: در هر صورت ما به عنوان کارگردان همه مسیر فیلم و سرسکانسها را طراحی کرده بودیم اما در دو بخش هلند و ایران از نظر ماهوی و کارگردانی تفاوتهایی وجود دارد.


برچسب ها: در جستجوی فریده - فیلمنامه - فیلم - دراماتیک - مستند - خانواده - کارگردان مستند
آخرین اخبار سرویس:

حکایت «فریده »ای که همچنان تازه است

حکایت «فریده »ای که همچنان تازه است