مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 15:352024-02-15بين الملل

افزایش تعداد شهدا در غزه/ بیمارستان «ناصر» پایگاه نظامی شده است


در حالی که یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» ادامه دارد، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش تعداد شهدا و زخمی ها در غزه خبر داد.

- افزایش تعداد شهدا در غزه/ بیمارستان ناصر پایگاه نظامی شده است در حالی که یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان ناصر ادامه دارد، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش تعداد شهدا و زخمی ها در غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که جنگ علیه نوار غزه وارد صد و سی و دومین روز خود شده و شبح فاجعه انسانی بر شهر رفح که با احتمال عملیات نظامی رژیم صهیونیستی مواجه است، سایه افکنده، وزارت بهداشت غزه امروز پنج شنبه در تازه ترین آمار خود از افزایش شهدای فلسطین از هفتم اکتبر تاکنون خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد کل شهدای غزه از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به 28 هزار و 663 نفر و زخمی ها به 68 هزار و 395 تن رسیده است.

همچنین این وزارتخانه از یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به داخل بیمارستان ناصر در خان یونس ساعاتی پس از شهادت یک بیمار و زخمی شدند شش تن دیگر در حملات دشمن صهیونیستی به بیمارستان خبر داد.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که حملات اسراییل به بیمارستان ها ادامه داشته و ساختمان بیمارستان ناصر کاملا به یک پایگاه نظامی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد شهدا در غزه/ بیمارستان «ناصر» پایگاه نظامی شده است

افزایش تعداد شهدا در غزه/ بیمارستان «ناصر» پایگاه نظامی شده است