مطالب مرتبط:
گزارش رسانه آمریکایی از غیرقابل حذف بودن حماس
122ـمین روز «طوفان الأقصی»| افزایش شمار شهدای جنایت صهیونیست ها در مرکز غزه/ سناتور آمریکایی: یک دلار هم نباید به نتانیاهو داد
قانون گذار آمریکایی: دولت بایدن سیاستی در قبال ایران ندارد
رای دهندگان آمریکایی از بایدن رضایت ندارند
فشار بایدن بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس 4 ماهه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 11:302024-02-05بين الملل

رسانه آمریکایی: بایدن، نتانیاهو را «دیوانه» خواند


یک رسانه آمریکایی از گوشه دیگری از اختلافات میان رییس جمهور این کشور و نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «دیوانه» نامیدن وی در یک نشست برگزار شده پشت درهای بسته پرده برداشت.

- یک رسانه آمریکایی از گوشه دیگری از اختلافات میان رییس جمهور این کشور و نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیوانه نامیدن وی در یک نشست برگزار شده پشت درهای بسته پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه پالتیکو در گزارشی در این باره فاش کرد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا در یک نشست پشت درهای بسته بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مرد بد دیوانه توصیف کرد.

در این گزارش آمده است: نگرانی اصلی بایدن این است که نتانیاهو به دنبال کشاندن آمریکا به یک جنگ همه جانبه در خاورمیانه است تا روند ارسال تسلیحات و اعزام سربازان آمریکایی را تضمین کند.

پالتیکو در ادامه آورده است: بایدن این اظهارات را علناً بیان نمی کند، اما نشانه هایی وجود دارد که او به شکایات فعالان حامی فلسطین توجه کرده است و از نمونه های که این مسئله را ثابت می کند می توان به دستور وی علیه شهرک نشینانی که مرتکب اعمال خشونت آمیز علیه فلسطینی ها می شوند و همچنین اظهارات او مبنی بر دعا برای در امان ماندن اسرای اسراییلی در غزه از بمب های تل آویو، اشاره کرد.


برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - پشت درهای بسته - آمریکا - آمریکایی - رییس جمهور - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

رسانه آمریکایی: بایدن، نتانیاهو را «دیوانه» خواند

رسانه آمریکایی: بایدن، نتانیاهو را «دیوانه» خواند