مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 15:202024-02-14اقتصادي

ادای احترام هیأت تجاری ازبکستان به مقام شیخ الرییس ابوعلی سینا


هیأت تجاری ازبکستان که به منظور ایجاد تعاملات دو سویه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری به همدان داشته اند، به مقام شامخ شیخ الرییس ابوعلی سینا در همدان ادای احترام کردند.

- ایسنا/همدان هیأت تجاری ازبکستان که به منظور ایجاد تعاملات دو سویه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری به همدان داشته اند، به مقام شامخ شیخ الرییس ابوعلی سینا در همدان ادای احترام کردند.

امروز 25 بهمن، همزمان با ورود هیأت تجاری ازبکستان به استان همدان، این هیأت تجاری با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان، مدیرکل میراث فرهنگی، رییس اتاق بازرگانی همدان، اعضاء و رییس روابط عمومی بنیاد بوعلی سینا و جمعی از مسئولان استانی به مقام شامخ بوعلی سینا ادای احترام کردند.

سفر هیأت تجاری ازبکستان به همدان به منظور ایجاد تعاملات دو سویه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری امروز در حالی انجام می شود که چندی پیش استاندار همدان و هیأت تجاری از استان ما به ازبکستان سفر کرده و در خلال این سفر در کنار عقد قراردادهای تجاری دو طرفه، خواهرخواندگی شهرهای همدان و بخارا با هدف افزایش تعاملات و تبادلات اقتصادی، فرهنگی و گردشگری به امضاء رسید.

قرابت ویژگی های تاریخی و فرهنگی همدان با ازبکستان مسیری برای توسعه گردشگری است مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در حاشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام هیأت تجاری ازبکستان به مقام شیخ الرییس ابوعلی سینا

ادای احترام هیأت تجاری ازبکستان به مقام شیخ الرییس ابوعلی سینا