مطالب مرتبط:
دردسر دریافت هدیه از سوی همسر رییس جمهور کره
وقتی سخنرانی بایدن قطع شد/ دردسر حمایت از اسراییل برای رییس جمهور آمریکا
وعده معاون رییس جمهور درباره استخدام 3 هزار نخبه تا پایان سال
بدرقه رییس جمهور پیش از سفر به ترکیه
بدرقه رییس جمهور به ترکیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 04:302024-01-25بين الملل

دردسر رییس جمهور کره جنوبی با «کیف دیور»


برخی از اعضای حزب «قدرت مردمی» متعلق به یون سوک یول، رییس جمهور کره جنوبی، به او و همسرش تاکید کردند تا بابت این رویداد که در نظر عموم «رسوایی کیف دیور» نام گرفته، - برخی از اعضای حزب قدرت مردمی متعلق به یون سوک یول، رییس جمهور کره جنوبی، به او و همسرش تاکید کردند تا بابت این رویداد که در نظر عموم رسوایی کیف دیور نام گرفته، عذرخواهی و اذعان کنند که پذیرفتن این کیف، نامناسب بوده تا این مساله مرتفع شود.

در پی افشای تصاویری که نشان می دهد همسر رییس جمهور کره جنوبی یک کیف زنانه از برند گرانقیمت دیور هدیه گرفته، یون سوک یول و حزبش گرفتار جنجال شدند چرا که ممکن است تلاش این سیاستمداران برای آنکه اکثریت پارلمانی را در انتخابات آوریل 2024 به دست بگیرند، به مخاطره بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز برخی از اعضای حزب قدرت مردمی متعلق به یون سوک یول، رییس جمهور کره جنوبی، به او و همسرش تاکید کردند تا بابت این رویداد که در نظر عموم رسوایی کیف دیور نام گرفته، عذرخواهی و اذعان کنند که پذیرفتن این کیف، نامناسب بوده تا این مساله مرتفع شود.

تحلیلگران می گویند، یون سوک یول با سکوت در این باره در روز های اخیر و اصرار برای استعفای رهبر حزب به دلیل اختلاف نظر بر سر موضع برخی اعضا، خطری را می پذیرد که می تواند به بهای از دست دادن اکثریت در ا


برچسب ها: رییس جمهور کره جنوبی - رییس جمهور - کره جنوبی - جمهور - جنوبی - رییس - همسر
آخرین اخبار سرویس:

دردسر رییس جمهور کره جنوبی با «کیف دیور»

دردسر رییس جمهور کره جنوبی با «کیف دیور»