مطالب مرتبط:
محسن رضایی: جنگ امروز ایران اقتصادی است
قیمت سواری اقتصادی ایران خودرو به روز شد + جدول
جزییات توافق اقتصادی بین ایران و ازبکستان اعلام شد
فیلم | روابط اقتصادی ایران و چین در بهترین شرایط قرار دارد
همکاری های اقتصادی - تجاری ایران و پاکستان به کدام سو می رود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 19:452024-01-29سياسي

جنگ امروز ایران جنگ اقتصادی است


دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دهمین همایش ملی مدیریت جهادی که با حضور دادستان کل کشور و جمعی از مدیران برجسته بخش خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد حضور یافت.

- محسن رضایی ضمن ابراز خوشحالی بابت حضور در جمع کارآفرینان و مدیران برجسته بخش خصوصی، آن ها را سرداران جنگ اقتصادی و دارای جایگاه مهم و ارزشمند دانست.

  وی اقتصاد کشور را دچار پیچیدگی دانست و ادامه داد: برای بهبود اقتصاد نیاز به یک استراتژی واقعی داریم، چراکه علیرغم تلاش های بی شائبه سه قوه برای حل و رفع مشکلات بخش خصوصی، اکنون، هم دولت هم بخش خصوصی و هم رهبر معظم انقلاب وضعیت کنونی را ایده آل نمی دانند.

  دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با توضیح روش های اصلاحات اقتصادی و رفع مشکلات بخش خصوصی تصریح کرد: ما نیاز به ترکیبی از روش ها برای حل مشکلات داریم و همه باید با همکاری هم در این راستا قدم برداریم.

  رضایی ضمن تقدیر از تشکیل و فعالیت انجمن مدیران جهادی کشور، از اعضا خواست برای حل دغدغه امنیت سرمایه گذاری، ایده ها و پیشنهادهای خود را به دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه دهند.

  عضو تشخیص مصلحت تشخیص نظام در پایان گفت: در هیچ کشوری از دنیا اینچنین جوسازی های سنگین رسانه ای در حوزه های اقتصادی برای ناامید


برچسب ها: بخش خصوصی - اقتصاد - اقتصادی - خصوصی - جنگ اقتصادی - رفع مشکلات - مشکلات
آخرین اخبار سرویس:

جنگ امروز ایران جنگ اقتصادی است

جنگ امروز ایران جنگ اقتصادی است