مطالب مرتبط:
بیش از 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان قصرشیرین کشف شد
کشف و ضبط بیش از 3 هزار لیتر سوخت قاچاق در حوالی گمرک
کشف 88 دستگاه ماینر قاچاق در شیراز
کشف انبار قاچاق تجهیزات لوکس خودرو در اصفهان
انبار 10 میلیارد تومانی تجهیزات قاچاق خودرو کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 08:202024-02-05حوادث

کشف 3 هزار لیتر سموم کشاورزی قاچاق در مراغه


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف 3 هزار لیتر انواع سموم کشاورزی قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال در مراغه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون توقیف شده تعداد 300 کارتن انواع بطری سموم کشاورزی خارجی قاچاق به مقدار 3هزار لیتر کشف کردند.

محمدی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی سموم کشف شده 13 میلیارد ریال را برآورد شده که در این رابطه یک نفر دستگیر و خودرو مربوطه نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد، درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس 110 گزارش کنند و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود از عملکرد پلیس را به شماره تلفن 197 اطلاع دهند.

پایان پیام/


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - سموم کشاورزی - فرمانده انتظامی - قاچاق - کشاورزی - به گزارش خبرگزاری فارس - استان آذربایجان شرقی
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 هزار لیتر سموم کشاورزی قاچاق در مراغه

کشف 3 هزار لیتر سموم کشاورزی قاچاق در مراغه