مطالب مرتبط:
با صدای گام هایش دیوارهای سلطه فرو ریخت
ساندویچ پانل؛ دیوارهای مستحکم و سقف های مقاوم  
سانسور شدید صدای آقای بازیگر را درآورد +ویدئو
شعارنویسی روی دیوارهای بغداد علیه علیرضا فغانی + عکس
دانلود آهنگ محلی مال خود من باش (تمام اجراها + ریمیکس + گیتار + با صدای بچه)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 10:162024-02-01سياسي

با صدای گام هایش دیوارهای سلطه فرو ریخت


خبرگزاری فارس کرمان - آمنه شهریارپناه: خدانکند که در خانه خودت غریبه باشی، از چند کوچه آنطرف تر بیایند در بهترین جای خانه ات اتراق کنند و پای شان را دراز کنند و امر و نهی کنند.

بشوند ارباب و تو نوکرشان باشی! خدمت برایشان وظیفه ات باشد، تا اعتراضی به آنها کردی بزنند توی دهانت و بگویند بنشین سر جایت، جایی حوالی پشت در! جایگاه سگ شان از جایگاه تو با ارزش تر باشد، خیره به چشم هایت نگاه کنند و بریزند و بپاشند و برای خودشان حق توحش بگیرند.

حساب پس اندازت را بردارند و برای خودشان و سگ شان خرج کنند و بقیه اش را هم برای خانواده شان بفرستند، تو بمانی و همان تکه نان ته سفره که یادشان رفته آن را بردارند.

هر روز تکه هایی از خانه ات را با خودشان ببرند و وسایلت را زیر چکمه هایشان حیف کنند، دور تا دورت را سیاهی ببینی و سیاهی! هرجایی از چهاردیواری ات که بروی زنجیر نامریی را دور خودت احساس کنی و دست و پا زدن در قعر چاه را ببینی! در این میان زمزمه هایی را بشنوی و سرت را بالا بگیری، چشم هایت به نور برخورد کند و دستی را به طرف خودت ببینی که دراز شده و می خواهد کمکت کند.

هرچه غریبه هست را جارو بزند و بیرون بریزد، بنشاندت آن بالا بالاها و خودت باشی و آقایی خودت! و چه لحظه ای است وقتی همه این بایدها و سلطه ها فرو می ریزد، آن هم با گام های مطمئن یک ناجی! آری


برچسب ها: خبرگزاری فارس - خانه - خبرگزاری - خانواده - نامریی - بهترین - غریبه
آخرین اخبار سرویس:

با صدای گام هایش دیوارهای سلطه فرو ریخت

با صدای گام هایش دیوارهای سلطه فرو ریخت