مطالب مرتبط:
پوستر AFC در دور حذفی جام ملتها؛ طارمی و سون
پوستر AFC با حضور مهدی طارمی منتشر شد +عکس
پوستر AFC برای یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا
(عکس) رونمایی از پوستر جدید AFC با حضور طارمی
رونمایی از پوستر جدید AFC با حضور طارمی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 09:552024-01-27ورزشي

AFC بی خیال خنده تبانی! / همه چیز روشن است


روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع موثق نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع تبانی در بازی های پایانی جام ملت های آسیا را بررسی نمی کند.

- روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع موثق نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع تبانی در بازی های پایانی جام ملت های آسیا را بررسی نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از الشرق الاوسط، در هفته پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا اتفاقاتی عجیب و مشکوکی رخ داد به طوری که کاملا روشن بود که بعضی از تیم ها به دنبال نتایج خاصی هستند تا از رویارویی با یک حریف خاص اجتناب کنند.

یورگن کلینزمن که بدون شک نمی خواست تیمش با ژاپن در یک مسیر قرار گیرد بعد از آن که شاگردانش گلزنی کردند چهره در هم کشید و بعد از آن که حریف به گل رسید خندید این درحالی است که تیم ملی فوتبال اردن هم در دیدار پایانی خود با بحرین از بازیکنان نیمکت نشین و ذخیره اش استفاده کرد تا روشن شود که این تیم هم ترس رویارویی با ژاپن را در مرحله بعد دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا باوجود آن که با شرکت رادار اسپورتس که متخصص در پیگیری سلامت در بازی هاست قرارداد بسته است اما باوجود عصبانیت فوتبال دوستان و اصحاب رسانه از اتفاقات روز پنچ شنبه به هیچ وجه قصد ندارد که این اتفاقات مشکوک را دنبال کند.


برچسب ها: جام ملت های آسیا - کنفدراسیون فوتبال آسیا - روزنامه الشرق الاوسط - الشرق الاوسط - کنفدراسیون فوتبال - فوتبال آسیا - آسیا
آخرین اخبار سرویس:

AFC بی خیال خنده تبانی! / همه چیز روشن است

AFC بی خیال خنده تبانی! / همه چیز روشن است